Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-04, 17:04
  #1
Medlem
Japp, då sitter man på ett hotellrum i Giessen och väntar på att min "medbrottsling" ska ta sig hit från flyget då. Ikväll blir det ett kärt återseende. Vet att inte detta är en recension -ännu- men se det mer som en prolog, recensionen kommer när jag vaknat och nyktrat till igen, var så säkra! Blir en helhelg, så om World håller samma klass som sist så blir det antagligen en fre-lör vistelse! Jävlar vad man är taggad nu, om en timme bär det av med taxin! Lovar att berätta vidare imorgon!
Citera
2011-02-04, 21:45
  #2
Medlem
WordWarriors avatar
Vi väntar med spänning... Keep it coming Mr Loba Loba!

FKK World är väl ännu mer optimalt sommartid med uteplatsen?

http://www.fkk-world.de/
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2011-02-04 kl. 22:08.
Citera
2011-02-05, 09:11
  #3
Medlem
Jahopp. då börjar man så smått att vakna till liv efter gårdagens drabbningar! Måste säga att World inte gjorde mig besviken, till trots att det är vinter och uteavdelningen stängd. Visst gör sig det stället ändå bättre sommartid, men jag inte tycka något annat än att det fortfarande är den bästa FKK klubben vintertid också.
Mycket bra urval av brudar (de flesta från 7 poäng och uppåt), bra variation av nationaliteter (pratade med såväl Rumänskor, Ungrare, Tyskor, Brasilianskor, Amerikaner). Bra mat, även om den inte kom upp i samma klass som på 7-års jubiléet, fri öl i baren och inte allt för påflugna damer!
Hann med ett par seanser vilka jag inte orkar gå in på i detalj, ty det är väl inte det som är intressantast utan snarare stället som sådant.
Kan bara verifiera att damerna fortfarande är trevliga, generösa och lätta att umgås med. Ska återvända om ett par timmar ner de öppnar klockan elva för att ta mig en heldag och njuta av faciliteterna! Återkommer med vidare rapport!
Citera
2011-02-07, 19:32
  #4
Medlem
Hur gamla är tjejerna? Priser?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback