Citat:
Ursprungligen postat av
PizzaBoy
[*]r de bara oskyldigt och lite gulligt korkade eller vad r det som r s otroligt fascinerande med blck under huden??![/list]
Fr killar: Gratis fitta.
Du har kunnat, med orovckande lyckat resultat, setts som farlig, som rebell, som vild, utan att vara ngot av det. Alla absolut svennigaste mnniskorna jag knner till har tatueringar.
Fr kvinnor vet jag inte, men tror det r en spegling av samma beteende.
Man fr liksom ytliga stmpeln rebell men den inre stmpel trygg och ofarlig. En ltsasvrld alla verkar vilja leva i. Just drfr det fungerar.
Det r naturligtvis oerhrt patetiskt. Men undrar om det inte r mer patetiskt att jag idag undrar om jag som ung borde ha dumpat mina principer av att vara kta och skaffat ngra tatueringar (och en volvo) bara fr att passa in. Dumpat sin kta hrdhet och djup i frmn fr ltsas upplevd hrdhet och djup.
Klart, 99% av alla tungt kriminella har tatueringar, men det r ocks det 99,9% av alla med tatueringar seglar p. John med 3 barn, fru, volvo, radhus, SUV som han aldrig kr fr fort med, blir rdd av en neger, och aldrig tagit ngot tyngre n weed. Men dayyym vad han knner sig som en gangster med sina "mlningar". daym vad frugan knner hon han living on the edge som bonnie and clyde nr de ppnar en flaska bubbel p en
onsdag nr barnen lagt sig efter den hembakade ppelkakan.