Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-09, 19:46
Medlem
sanzadiluss avatar
Självklart ska du berätta för henne. Men exakt hur du ska berätta vet jag faktiskt inte... försök väva in det när du berättar om festen eller något. Hellre att hon hör det från dig än från den andra personen i sängen.
För övrigt, har inte hennes sambo berättat något tror du? Har du pratat med honom efter det hände?
Citera
2011-02-09, 19:46
Medlem
VladBasarabs avatar
Fyfan vilken pissvän du är. Det som gör dig till än ännu mer värdelös "vän" är att du inte berättat det än, och faktiskt överväger att inte säga något alls.

Hoppas h*n nitar dig riktigt jävla hårt, lämnar sin sambo och slipper er två idioter.
Citera
2011-02-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanzadilus
Självklart ska du berätta för henne. Men exakt hur du ska berätta vet jag faktiskt inte... försök väva in det när du berättar om festen eller något. Hellre att hon hör det från dig än från den andra personen i sängen.
För övrigt, har inte hennes sambo berättat något tror du? Har du pratat med honom efter det hände?

Kan inte kalla det fest för det vara bara vi tre där. Sambon har inte sagt något och vill inte att det skall komma ut vilket jag iof förstår eftersom dom har barn tillsammans. Men ändå, påstås det inte att allt kommer fram i längden?
Citera
2011-02-09, 19:51
Medlem
sanzadiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byby
Kan inte kalla det fest för det vara bara vi tre där. Sambon har inte sagt något och vill inte att det skall komma ut vilket jag iof förstår eftersom dom har barn tillsammans. Men ändå, påstås det inte att allt kommer fram i längden?

Det där är endast en bortförklaring då han bara vill komma undan med vad han gjort. Som sagt, du ska självklart berätta för din bästa vän. Det kommer förmodligen bli ett helvette, eller så kanske de löser det. Jag hade dumpat honom direkt om jag var hon men man vet aldrig...
Citera
2011-02-09, 19:53
Medlem
Medicinens avatar
Om inte han vill att du ska berätta ska du nog övertyga honom först att det är det bästa. Om du berättar först golar ju du ner honom... Det är ju inte så schyst heller.
Citera
2011-02-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicinen
Om inte han vill att du ska berätta ska du nog övertyga honom först att det är det bästa. Om du berättar först golar ju du ner honom... Det är ju inte så schyst heller.

Precis. Snacka om att jag sitter i en rävsax!
Citera
2011-02-09, 20:00
Medlem
Phantom042s avatar
Citat:
Vi är knappast 13 eftersom de har barn tillsammans. Lite därför jag undrar om det ens borde komma fram?

Ok, men säg sanningen och som det är bara att ni var fulla och lider av gravt white trash syndrom.
Citera
2011-02-09, 20:21
Medlem
Citat:
Precis. Snacka om att jag sitter i en rävsax!

Som man bäddar får man ligga....

Var glad åt att du iallafall fick ligga, tänk på din väninna, hon fick varken ligga eller ha kvar förtroendet för sin vän eller sambo, där kan vi snacka rävsax. Du får det att låta som du är ett offer, ditt jävla offer..
Citera
2011-02-09, 21:14
Bannlyst
Ni knullade ju bara?!
Citera
2011-02-09, 23:21
Medlem
Grattis, du har just bajsat i det blå skåpet och med allra största förmodat förlorat din vän och brutit upp ett förhållande. Du har begått det värsta övertrampet man kan tänka sig (näst efter skada hennes barn). Det krävs dock lite mer bakgrundsfakta för att få grepp om situationen (alltså säkerställa hur känslolös och vidrig du faktiskt är):

Har de ett bra förhållande?
Har han varit otrogen mot henne förut (och hon fått reda på det)?
Är du själv singel eller är det så att du bedrivit dubbelhor?
Citera
2011-02-10, 00:55
Medlem
Allicss avatar
Berätta. Att du klantat till det så rejält och i o m det sårat människor, så borde du berätta så att din partner (ifall du har någon) ialla fall får reda på vad du gjort och har en chans att välja på att stanna kvar eller dra. Fan att det ska vara så jävla svårt att fatta att man kommer såra så djupt gnm att göra som du gör. Och ja, jag har blivit bedragen av ett elakt stycke som fick respass illa kvickt. Har du någon stake alls så berätta.
Citera
2011-02-10, 07:56
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Säg det bara rätt ut. Nu förutsätter jag att ni är 13 med detta triangeldrama och brist på respekt för varandra. Du får nya kompisar när du börjar gymnasiet ändå.
Hahahahahah!!! Dagens garv!

Citat:
Ett renare samvete?
Otrogna luder ska inte åtnjuta lyxen av att lätta sitt samvete, särskilt inte då det förstör hennes väns och barns liv. Ska de verkligen leva som en splittrad familj bara för att TS ska må bra? TS är en hora som ska ge fan i att förvärra saker och ting. Hoppas samvetet verkligen ärrar er så att ni inte gör om det!

Att vara otrogen är illa, men att sen skylta med det, "kolla vad duktig jag är som erkänner mitt misstag" bekräftar att man är en skadad fitta utan självkänsla. En ögontjänare! Hatar äckel som dig, ska man knullat med sin väns parter så får man fan vara beredd att leva med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in