Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-11, 07:38
Medlem
Nu i dag s kommer allts boken om wikileaks ut som r skriven utav Daniel Domscheit-Berg om jag har frsttt allt rtt. I boken ska Daniel som r ex-anstlld p Wikileaks bertta om Julian Assange maktmissbruk med mera.

Tnkte att vi kunde diskutera boken hr.

Ngon som hittar en torrent till Wikileaks som e-book?
Citera
2011-02-11, 08:49
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albjoh2
Nu i dag s kommer allts boken om wikileaks ut som r skriven utav Daniel Domscheit-Berg om jag har frsttt allt rtt. I boken ska Daniel som r ex-anstlld p Wikileaks bertta om Julian Assange maktmissbruk med mera.

Tnkte att vi kunde diskutera boken hr.

Ngon som hittar en torrent till Wikileaks som e-book?

S det r allts en skvallerbok om vrldens strsta "skvaller"-hemsida? Nja, nej jag vet inget om den, men ska bli underhllande lsning!
Citera
2011-02-11, 14:13
Avstngd
Drozds avatar
Tvekar att lnka till ckliga Expressen, men hr r en recension:

http://www.expressen.se/kultur/1.232...lopp-wikileaks

Bonnier r f.. sura p Wikileaks eftersom de valde Aftonhoran och SVT att f ta exklusiv del av Wikileaks-dokumenten (detta efter att Expressen skrivit elakt om Assange i vldtktsmlet).
Citera
2011-02-11, 14:59
Medlem
BaalZeBubs avatar
Det str s mycket om boken i Assange-trdarna - alla 5 - s jag orkar inte lgga till ngot hr.

Men det dr med katten var iallafall roligast.

http://mg.co.za/article/2011-02-10-a...ileaks-insider

"Ever since Julian lived with me in Wiesbaden he [the cat] has suffered from psychosis. Julian would constantly attack the animal. He would spread out his fingers like a fork and grab the cat's throat."

The "mad Australian" did not always come off best during his stay in 2009, however, with Herr Schmitt sometimes managing to "dispatch Julian with a quick swipe of the paw".
Citera
2011-02-11, 15:47
Medlem
Ska bli kul att lsa denna, men ska man kpa den p engelska eller svenska?
Skojar inte nr jag sger att jag r orolig ver att den kan vara censurerad i den svenska versionen.
Citera
2011-02-11, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Tvekar att lnka till ckliga Expressen, men hr r en recension:

http://www.expressen.se/kultur/1.232...lopp-wikileaks

Bonnier r f.. sura p Wikileaks eftersom de valde Aftonhoran och SVT att f ta exklusiv del av Wikileaks-dokumenten (detta efter att Expressen skrivit elakt om Assange i vldtktsmlet).

Men vnta nu det boken handlar ju om att Assange r en fitta s d borde expressen passa bra?
Citera
2011-02-11, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrgeng
Ska bli kul att lsa denna, men ska man kpa den p engelska eller svenska?
Skojar inte nr jag sger att jag r orolig ver att den kan vara censurerad i den svenska versionen.

Lser du Engelska lika effektivt som Svenska s r ju Engelska sjlvklar d lser du ju texten exakt s som frfattaren skrev den, tror dock inte att du ska oroa dig fr censur.

Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Skit kul sak om en gaffel katten

Hahahahahaha h tack behvde verkligen ett skratt en son hr trist dag. <3 Hahahaha varfr fr man s roliga bilder i huvudet fr? Haha :'D
Senast redigerad av albjoh2 2011-02-11 kl. 16:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in