Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 15:35
Medlem
TompaOs avatar
Den här senaste kampanjen, ”Missed Calls”, är oerhört märklig på så många sätt. Bland det olustigaste jag sett på 10 år. För det första ser jag inte kundbasen. Är det pensionärerna man vill åt? För det andra ser jag inte behovet av att lyssna på ett röstmeddelande från en bortgången person. För det tredje är det ett otroligt cyniskt ställningstagande från Telenors håll att profitera på människors sorg.

Märkligt som sagt, någon marknadsstrateg måste hänga löst???
Citera
2024-04-23, 21:35
Medlem
hopp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Den här senaste kampanjen, ”Missed Calls”, är oerhört märklig på så många sätt. Bland det olustigaste jag sett på 10 år. För det första ser jag inte kundbasen. Är det pensionärerna man vill åt? För det andra ser jag inte behovet av att lyssna på ett röstmeddelande från en bortgången person. För det tredje är det ett otroligt cyniskt ställningstagande från Telenors håll att profitera på människors sorg.

Märkligt som sagt, någon marknadsstrateg måste hänga löst???

Skrämmande dåligt känsla för vad som är lämplig marknadsföring.
När jag läste om det först, trodde jag det bara var ett dåligt skämt och ett försök att svärta ner Telenor.
Citera
2024-04-23, 22:42
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Frågar igen om ingen orkar svara, Ladda på 99kr ingår (allt) typ spara surf men inte fan sparas några mb
Citera
2024-05-11, 21:59
Medlem
ironmanfists avatar
Min surf ligger på 0.0GB. Men endå funkar det att surfa på mobildatan?
Citera
2024-05-28, 22:43
Medlem
Betalat av 23 av 24 månader på mobilen. Nu kraschade den. Jag har telenors försäkring.

Vad är bäst att göra nu? Telenor change lär ju vara värdelöst? Blir som att köpa en ny telefon och kassera den gamla bara. Eller?
Citera
2024-05-29, 18:53
Medlem
felstavadds avatar
Har Telenor ersatts av 3, Telenor verkar ha försvunnit helt eller gör de så när de bygger ut 4G?
-Skitsamma egentligen men 3 är något långsammare när jag mäter, i stan spelar det ingen roll men på landet är det redan lite på gränsen och bara lite långsammare gör att det hackar när man streamar.
Citera
2024-09-19, 02:20
Medlem
Kan man få ut samtals och SMS listor på något sätt ?
Citera
2024-10-07, 08:41
Medlem
Är verkligen apless på Telenors totalt värdelösa kundtjänst, vi har nu varit utan fiber i två veckor och det går så sakta så klockorna stannar.

Telenor verkar mest slussa runt mitt ärende hos olika underleverantörer som kollar samma sak och säger samma sak? Ni har ingen signal in till huset och det är fel före huset. Ok? Snubben som var här igår sa exakt samma sak?

Gah. Har redan bytt alla våra mobilabonnemang men fibern kan jag tyvärr inte byta. Det är Telenors anläggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in