Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-14, 21:45
Medlem
Jazzholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mladdz
hon kan gott få undra lite, tills hon har vett att höra av sig ;pPpP

lr..?

Btw, kan man kolla upp en person genom att bara veta kontonummret? =)

PIZ maddah fack:ErZZzz :E
Blev du helt plötsligt tvungen att skriva som en trettonåring, eller har du nyss startat en likadan tråd på fragbite?
Citera
2011-02-14, 22:01
Medlem
Mja ! kändes ju inte så moget men jag skall hjälpa dig.
Göm dig i trappuppgången, vänta tills ljuset slocknat, runka upp dig i brygga o ring på, när hon öppnar hopper du rakt upp i luften o sprutar henne i ansiktet, hon kåtnar förstås till glömmer allt, släpper in dig o du får knulla, slutet gott allting gott.

Det gäller att ha en del livserfarenhet för att se ett sånt här resultat men tro mig jag vet att de funkar.
Lycka till !!!
Citera
2011-02-14, 22:13
Medlem
alroberts avatar
hahahah fyfan va hemsk jag skulle känna mig ifall hon hade med sig paj!

hoppas det löser sig mellan er
Citera
2011-02-14, 22:44
Bannlyst
case closed typ..
Senast redigerad av mladdz 2011-02-14 kl. 23:10.
Citera
2011-02-14, 22:50
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Jag tycker fortfarande att du ska förklara poängen med skämtet
Citera
2011-02-14, 23:12
Medlem
Anycons avatar
Fyfan va efterbliven båda ni två verkar.

Visa henne tråden om du vill, det låter som en jättebra idé.
Citera
2011-02-14, 23:25
Medlem
Jag fattar inte ditt skämt, att göra det mot en tjej är väl ungefär som att ge signal i klartext att man hatar personen ifråga. Ser inte hur någon skulle kunna läsa in något kul i svineriet...

Som okvalificierad relationsexpert gissar jag att din enda räddning är att skriva en seriös ursäkt, dyrka upp hennes bil och sticka fast det på instrumentpanelen och bajsa på förarstolen och försiktigt låsa igen bilen efter dig. När hon sedan sätter sig i bilen och läser din värmande ursäkt lär hon knappast kunna hålla sig från skratt... eller så INTE!

Skämt åsido är nog Will Ferrell fan roligare än dig din skämtare där... eller troll?

/BB

PS. Ovanstående var ett skämt, genomför det för guds skull inte, säkrast förtydliga det för dig med din... "humor"
Citera
2011-02-14, 23:52
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Jag tycker fortfarande att du ska förklara poängen med skämtet

Är du helt sne eller?
Citera
2011-02-15, 00:01
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Är du helt sne eller?
Nej
Citera
2011-02-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mladdz
En tjejkompis var här för ett tag sedan och glömde kvar sin lägenhetsnyckel och en del annan skit.
Hon ville idag att jag skulle lägga nyckeln i min brevlåda så hon kunde köra förbi och hämta upp den senare då jag jobbar (är fortf på jobbet..)

Jag gjorde som jag blev tillsagd bara det att jag öppnade en halvfull nutellaburk, fyllde med vatten och la nycklen där i. Förvarnade sedan och berättade vad jag gjort på sms.
La sedan i ett armband med hakkors på som jag köpt i thailand i samma påse, samt en två månader gammal brödlimpa (helt illgrön av möggel ) innan jag knöt ihop påsen och la i brevlådan.

Hon verkar inte tyckt detta var lika roligt som jag, då hon för 5 minuter sedan messade "vi är inte vänner längre.."

Ångrar såklart mig i efterhand :/ tycker om henne väldigt mycket även om det kanske inte låter så på "skämtet".. vettefan vad som föll i mig, var hemma på rast och handlade i all hast utan att tänka. Trodde väl hon skulle ta det bättre helt enkelt.. dum som man är.

Hur ställer jag detta till rätta nu då? för det måste jag.. gillar ju henne enormt, ingen man vill missta pga ett dåligt skämt liksom.
Börja med att köpa en ny nutella burk! :P
Jävligt roligt skämt, hoppas det löser sig
Citera
2011-02-15, 01:26
Medlem
Vilken torrboll. Tyckte det var strålande gjort
Citera
2011-02-15, 03:21
Medlem
Blev det nån paj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera