Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-14, 16:03
Medlem
En lite konstig fråga kanske. Men finns det nåt medel som dämpar sexlusten? Och var får man tag på det? Jag kanske ska nämna att jag är tjej förresten.

Varför frågar jag detta? Jo, jag är begåvad med en enorm sexlust och det är ju skittrevligt. Absolut.
Om jag hade haft ett förhållande! Jag är inte nåt fan av o.n.s då sex med nån man knappt känner inte brukar ge mig det jag behöver. Jag har en KK men han kan ju inte träffa mig lika ofta som jag vill. (då hade han fått flytta in )Så därför har jag funderat på att det vore skönt att få bort lite av min fruktansvärda sexlust. Tänker på sex och är kåt hela tiden, och det är rätt jobbigt.
Leker självklart själv. Men det är ju inte samma sak och jag blir aldrig helt tillfredsställd.
Citera
2011-02-14, 16:26
Medlem
Du får nog lära dig att leva med det. Jag brukar träna stenhårt när jag känner mig allt för kåt. Det har ju sina fördelar. Förrutom att det hjälper mot kåtheten så har det hälsoeffekter dessutom blir jag bara snyggare och starkare för varje år.
Citera
2011-02-14, 16:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zazella
En lite konstig fråga kanske. Men finns det nåt medel som dämpar sexlusten? Och var får man tag på det? Jag kanske ska nämna att jag är tjej förresten.

Varför frågar jag detta? Jo, jag är begåvad med en enorm sexlust och det är ju skittrevligt. Absolut.
Om jag hade haft ett förhållande! Jag är inte nåt fan av o.n.s då sex med nån man knappt känner inte brukar ge mig det jag behöver. Jag har en KK men han kan ju inte träffa mig lika ofta som jag vill. (då hade han fått flytta in )Så därför har jag funderat på att det vore skönt att få bort lite av min fruktansvärda sexlust. Tänker på sex och är kåt hela tiden, och det är rätt jobbigt.
Leker självklart själv. Men det är ju inte samma sak och jag blir aldrig helt tillfredsställd.
Mirakelmedlet från Blue:
Citera
2011-02-14, 17:31
Medlem
Det är väl ganska svårt att dämpa sexlusten med mediciner. Om det lyckas så är det knappast utan biverkningar. Sexlusten är ju nåt helt normalt och du ska vara glad att du har en stark sådan. Finns säkert kvinnor som aldrig har lust med sex och skulle byta med dig direkt om det var möjligt.

Ett tips kan ju vara att försöka skaffa en partner som du trivs med och får ha sex med ofta. Två flugor i en smäll. Med din sexlust så är det väl knappast svårt att få en kille och sedan behålla honom!
Citera
2011-02-14, 17:50
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Hormonellt preventivmedel?
Citera
2011-02-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Mirakelmedlet från Blue:

Hahahaha. Tror du bor i fel landsända...
Citera
2011-02-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drakodrako
Det är väl ganska svårt att dämpa sexlusten med mediciner. Om det lyckas så är det knappast utan biverkningar. Sexlusten är ju nåt helt normalt och du ska vara glad att du har en stark sådan. Finns säkert kvinnor som aldrig har lust med sex och skulle byta med dig direkt om det var möjligt.

Ett tips kan ju vara att försöka skaffa en partner som du trivs med och får ha sex med ofta. Två flugor i en smäll. Med din sexlust så är det väl knappast svårt att få en kille och sedan behålla honom!

Skaffa en partner? Jodu, det vill jag mer än gärna. Men det är ju inte det lättaste. Det är ju betydligt mer saker än sexet som ska "klaffa".
Citera
2011-02-14, 20:33
Medlem
Citat:
Hahahaha. Tror du bor i fel landsända...
Hehe... Blue:s medicin finns nog lite varstans. Även undertecknad har liknande grejer. Vad är rätt landsända?
Citera
2011-02-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinvidjo
Hehe... Blue:s medicin finns nog lite varstans. Även undertecknad har liknande grejer. Vad är rätt landsända?

Rätt landsända är norrbotten. Fyrkanten- området utan att vara för specifik.
Citera
2011-02-14, 21:03
Medlem
Citat:
Rätt landsända är norrbotten. Fyrkanten- området utan att vara för specifik.
Wohoo! Hör av dig om du inte får tag i nån fungerande medicin. Jag utför både akuta utryckningar och längre behandlingar vid svåra fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in