Jag jobbar ocks med telefonsex, och ja, det br f vara lagligt. Vi tar faktiskt en del smllar. Fr var annars kan du hitta "Lisa 12" och gra s snuskiga saker med henne att R.Kelly skulle f skrmselhicka, gra saker med din "dotter" som skulle f Fritzl att vara Father of the Year. Jag sljer min rst, en fantasi. Vissa vill hra vad du har p dig, andra vill bara hra lite snabbt din rst fr att sen fappa vidare sjlva. Olika fetischer fr sina utlopp. Och det r vl bttre att jag frestller "Lisa 12" n att just Lisa, 12 p hemvg frn skolan fr utst det herrn i andra nden har fantiserat om.
Mnga kunder lmnar avtryck, bde hos mig och min partner, som han som ringde p juldagen och sa att han var tomten...
Eller han som ringde p julaftonsnatt och pratade i 5(!!) timmar om sina klder... Positiva avtryck. Likas negativa nr man fr prata om incest och pedofili. De samtalen r svra fr mig att skaka av mig, men jag anser det MYCKET bttre att JAG fr ta den smllen n att ngon oskyldig 12rig ts fr uppleva ngot jag inte unnar min vrsta fiende.