• 1
  • 2
2011-02-18, 12:38
Medlem
Energis avatar
Fr fasiken. Det r din student ju. Det r meningen att supa sig redls och ha allmnt kul. Drick och tjta med alla andra istllet. Tycker du inte om att prata med fulla personer s drick du hamnar p deras niv.
Citera
2011-02-18, 12:42
Medlem
Jag har trippat balls p en studentmaskerad, det var riktigt intensivt och riktigt roligt.
Jag tror det viktigaste r att det r tillrckligt mkt folk fr att du inte ska fastna i ngt sllskap utan kan glida omkring annars blir det snabbt vldigt uppenbart att du r ute i det bl ordentligt samt att du hela tiden har klart fr dig att om det gr t helvete har du en safepoint eller ngonstans att g dr det grna r tyst lungt och ingen annan kan n dig.

Det var 4-an jag tog ocks btw.
Citera
2011-02-18, 14:06
Medlem
topsids avatar
Kr p MDMA istllet, mjligtvis en lgdos metocin.
Citera
2011-02-18, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaenazisten

Fy fan, s beter man sig inte mot sina bekanta. Dags att sga upp bekantskapen, eller frklara fr dem varfr man inte polisanmler sdant?

Allts, var ju inte mitt . Dessutom s fanns det ingen misstnkt s ingen person blev anmld.
Tnkte bara anvnda det som exempel p att dem tog det ganska allvarligt att dem hittade lite hasch
Citera
2011-02-18, 19:43
Medlem
FelGuds avatar
dligt ide.. kommer bara bli en jobbigt upplevelse jag har testat med svamp det r INTE kul...

ta cannabsi eller tjack istllet om du ska vara hg p festr...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in