Citat:
Ursprungligen postat av Colonial
Fy fan vad du svamlar. På vilket sätt kan inte homosexuella överleva på egen hand och vad är det som "undermineras". Svårt att förstå ett ord
Jag kanske inte skriver tydligt nog så att alla ska kunna förstå så sent på kvällen antar jag. När jag pratar om folk som inte kan överleva på egen hand menar jag främst på diverse sjukdomar som vi "botar" och för vidare in i det mänskliga släktet. Däremot även homosexuella bör räknas in här eftersom de inte kan själva skaffa barn utan att dra in en tredje part.
Det som undermineras är den starka människan som utvecklats genom årtusenden. Sker en global katastrof och hela mänskligheten t.ex. skulle vara beroende av någon medicin, kejsarsnitt eller att någon annan föder ens barn så skulle vi ha problem. Du behöver inte nödvändigtvis hålla med mig förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av Herjarn
Uppenbarligen är det nån som behöver lära sig innebörden av ordet naturligt.
Jag sa aldrig att det var onaturligt, endast att det var ett hån mot naturen. Homofiler, pedofiler, nekrofiler och hela -fil skalan är givetvis naturliga saker. Det betyder däremot inte att jag anser att dessa är saker som hör naturen till. Opraktiska böjelser som är negativa för din släkts fortlevnad är, enligt mig, hån mot naturen.