• 8
  • 9
2011-09-15, 18:07
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Det värsta är att folk utomlands tar förgivet att man är bög bara för att man är från Sverige. Och att vara homofob är en dödssynd här i Sverige. Det var minsann bättre förr.

Nog för att detta är en enskilld anekdot, men jag har varit i ett antal länder i mitt liv. befinner med till och med utomlands i denna stund och jag har ALDRIG upplevt detta.
Får man fråga var du får denna fakta ifrån? för det är väll inte så att du slänger dig med osanningar?
Citera
2011-09-15, 22:16
Medlem
FallenMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colonial
Fy fan vad du svamlar. På vilket sätt kan inte homosexuella överleva på egen hand och vad är det som "undermineras". Svårt att förstå ett ord

Jag kanske inte skriver tydligt nog så att alla ska kunna förstå så sent på kvällen antar jag. När jag pratar om folk som inte kan överleva på egen hand menar jag främst på diverse sjukdomar som vi "botar" och för vidare in i det mänskliga släktet. Däremot även homosexuella bör räknas in här eftersom de inte kan själva skaffa barn utan att dra in en tredje part.

Det som undermineras är den starka människan som utvecklats genom årtusenden. Sker en global katastrof och hela mänskligheten t.ex. skulle vara beroende av någon medicin, kejsarsnitt eller att någon annan föder ens barn så skulle vi ha problem. Du behöver inte nödvändigtvis hålla med mig förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av Herjarn
Uppenbarligen är det nån som behöver lära sig innebörden av ordet naturligt.

Jag sa aldrig att det var onaturligt, endast att det var ett hån mot naturen. Homofiler, pedofiler, nekrofiler och hela -fil skalan är givetvis naturliga saker. Det betyder däremot inte att jag anser att dessa är saker som hör naturen till. Opraktiska böjelser som är negativa för din släkts fortlevnad är, enligt mig, hån mot naturen.
Citera
2011-09-15, 22:20
Medlem
Chopinowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallenMaster
Det som undermineras är den starka människan som utvecklats genom årtusenden.
Det konstiga är ju att bögar också har funnits i årtusenden.
Citat:
Ursprungligen postat av FallenMaster
Jag sa aldrig att det var onaturligt, endast att det var ett hån mot naturen. Homofiler, pedofiler, nekrofiler och hela -fil skalan är givetvis naturliga saker. Det betyder däremot inte att jag anser att dessa är saker som hör naturen till.
Se ovanstående.
Citera
2025-02-22, 18:59
Medlem
Damen101s avatar
Landet e sjukt bögigt!
Citera
2025-02-23, 05:20
Medlem
PingPongZongs avatar
"Här finns information om vilka rättigheter du har som hbtq-person i Sverige."

Men varfan kan man läsa om vilka skyldigheter hbtq-personer har? Som till exempel att uppföra sig som folk? Och ge fan i barn? Gubbar som klär sig som kärringar och läser sagor. Är det en jävla rättighet i Sverige? Verkar ju som det.

”Så här ser han ut: Gängens värsta fiende.”

https://i.ytimg.com/vi/4rtF4NOlu5c/maxresdefault.jpg

Och så här ser han ut när han läser sagor för barn https://www.sverigesradio.se/artikel...ande-dragqueen.

Sverige borde förbjuda bögar. In i garderoben med dom.

Jan Jönsson är oppositionsborgarråd i Stockholms stad, gruppledare för Liberalerna i Stockholms stad och tidigare rektor i Botkyrka.

Inte så konstigt att folk i Botkyrka inte är kloka. Som Dogge rappade: i Norra Botkyrka dom är inte kloka. Här vill alla ha respekt. Bögar.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-02-23 kl. 05:24.
Citera
2025-02-23, 08:59
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
"Här finns information om vilka rättigheter du har som hbtq-person i Sverige."

Men varfan kan man läsa om vilka skyldigheter hbtq-personer har? Som till exempel att uppföra sig som folk? Och ge fan i barn? Gubbar som klär sig som kärringar och läser sagor. Är det en jävla rättighet i Sverige? Verkar ju som det.

”Så här ser han ut: Gängens värsta fiende.”

https://i.ytimg.com/vi/4rtF4NOlu5c/maxresdefault.jpg

Och så här ser han ut när han läser sagor för barn https://www.sverigesradio.se/artikel...ande-dragqueen.

Sverige borde förbjuda bögar. In i garderoben med dom.

Jan Jönsson är oppositionsborgarråd i Stockholms stad, gruppledare för Liberalerna i Stockholms stad och tidigare rektor i Botkyrka.

Inte så konstigt att folk i Botkyrka inte är kloka. Som Dogge rappade: i Norra Botkyrka dom är inte kloka. Här vill alla ha respekt. Bögar.

Jag är ytterst tveksam till att han vågade läsa sagor för BOTKYRKA-barnen i den utstyrseln när han var rektor där. Speciellt om föräldrarna var närvarande.
Senast redigerad av Erik Öst 2025-02-23 kl. 09:03.
Citera
Igår, 11:52
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squadrista
Ja, för vi vill hellre ha en knarkande pedofilbögnation än en stark, arisk religiöst styrd stat som värnar om moral?

Du var mig en tråkig en. Ett sånt samhälle vill jag inte ha.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in