Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-05-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
En av de absolut vassaste! Otroligt rar kille.
Vila i frid. Vyss på dig Pee!

Var det han som blev mördad i Östersund?
Citera
2024-05-10, 20:06
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Var det han som blev mördad i Östersund?
Nej.
Citera
2024-05-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Varför dör så många målare?

Många mår dåligt, är kriminella, missbrukare eller en blanding av det.
Citera
2024-08-13, 21:06
Medlem
Weis Suk är saknad sedan ett tag tillbaka. 🥀
Citera
2024-11-23, 20:55
Medlem
Asor från CSN crew har avlidit. Rip. Målade en del i Örebo men även Stockholm ett litet tag.
Citera
2024-11-26, 12:46
Medlem
Lacoztes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiebaolao666
Asor från CSN crew har avlidit. Rip. Målade en del i Örebo men även Stockholm ett litet tag.
Han brukade också vara i gbg för några år sen kommer jag ihåg. RIP!
Citera
2024-11-28, 15:54
Medlem
Rip Lior Hurt Crew
Citera
2024-12-09, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5electa
Va? Är Reko död? vad är din källa såg han kommentera på Funz inlägg bara för några dagar sen.

Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Någon som vet om dessa lever idag?
ADM
Risig
Raza
Och grabbarna i Fy Crew?

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Boston som väl främst körde FLA och FMR har tydligen nyligen dött. Tänker inte spekulera i orsak utan lämnar det där. En dåre på många vis men med hjärtat på rätta stället.

Har du det bekräftat att Reko har gått bort? Vila i frid i sådant fall, trodde det var för att han suttit för man inte sett några nya tags eller så på sistone.

Och ADM krigar på som vanligt, Raza är djurgårdare på heltid och hängde upp burken och capsen på hyllan för bra jävla länge sen.

Och jo Boston gick tyvärr bort, under sammaa månader som ilsk (HTE och JSA) gick bort, och att han inte nämnts och "fått sina blommor" i denna tråd förvånar mig. Kommer sakna ilsken, framförallt de sommardagar då man sprang på honom på något otippat ställe på söder och påbörja häng, klotter och bira tills det brister och man däckar i en park någonstanns, Känns konstigt att det inte längre kommer hända att man sitter och hänger hemma hos ***** och det plingar på, och i dörröppningen så bemöts man utav ilsken i sina glajjor, som gärna har blivit lite krokiga från nått handgemäng någonstans under dygnet som varit, bärandes en säck bira och ingen mobiltelefon. Han var impulsiv på de bästa sätten en människa kan vara impulsiv på.

Vila i Frid Jocke!
Citera
2024-12-10, 10:19
Medlem
HeroicDozes avatar
Vad tror ni är orsaken till att många målare dör så pass ungt?
Citera
2024-12-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Vad tror ni är orsaken till att många målare dör så pass ungt?

hårt leverne, narkotika, mental hälsa(eller brist på antar jag), i vissa fall har ju olyckor i samband med graffiti varit anledningen och i några fall så är annan kriminell verksamhet inblandat. Det är dom anledningarna jag kan tänka mig, utöver "de vanliga" som t.ex cancer och så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in