• 1
  • 2
2004-09-01, 11:49
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avraham
"Just before 3 pm, suicide bombers triggered nearly simultaneous blasts on two buses in the center of the southern Israeli city of Beersheva. 16 people are dead and 90 wounded, 3 in critical condition. Many children are among the dead and injured"

Jag hoppas att jag missuppfattat det du skriver.

Helt vanliga människor på väg i helt vanliga bussar mördas urskillningslöst av vettvillingar som saknar det mest fundamentala av mänsklig empati.
Dessutom påhejade av andra som inte heller begriper bättre.

Hoppas att barriären/stängslet blir klart så fort som möjligt.
Ja det är ju den här typen av dåd som ökar förståelsen för murar och stängsel.
Citera
2004-09-01, 12:13
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Härligt, härligt!!!!
Hur fan kan du säga så? Har du ens sett en död människa på riktigt nån gång? Finns nog ingen förutom den skevaste extremist som hävdar att ett sånt dåd är "härligt".
Citera
2004-09-01, 13:43
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
Hur fan kan du säga så? Har du ens sett en död människa på riktigt nån gång? Finns nog ingen förutom den skevaste extremist som hävdar att ett sånt dåd är "härligt".
Delar din uppfattning, tyvärr så är det ju så att svaret på den första fråga står i din sista mening.
Citera
2004-09-01, 15:15
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Delar din uppfattning, tyvärr så är det ju så att svaret på den första fråga står i din sista mening.
Knappast tror jag. Borde lagt till ...och vilsna tonåringar som försöker vara provokativa. Jag vet, för jag har också varit en. Vissa är skinheads under sin tonårstid, andra håller på med annat som är lika dumt. Efter ett tag växer de upp och förstår att det där var ganska dumt.
Citera
2004-09-02, 23:32
Medlem
förstår inte vad som är bra med detta? Extremist högern i ISrael har fått utterligare poång och vi kommer alt närmare att de får makten så de kan "ta hand om" konflikten. Vad som väntar då är antagligen fullskaligt krig och utrotning av palestinierna. Är det det du vill Cazzo elle e du bara glad för att Oskyldiga människor (läs Judar) dog?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in