Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-18, 22:36
Medlem
Lightnights avatar
Enligt senaste "Schulman show" p Aftonbladets hemsida var det frmodligen bara cannabis han hade rkt. Han verkade inte veta vad crack var fr ngot.
Citera
2011-06-20, 17:25
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Dr. Alban som har 90-talet att tacka fr allt gav verkligen ett trtt och trkigt intryck. Skrattretande att F&F utser en person till rets svensk som inte vill bertta om ett enda 90-talsminne frn Sverige eftersom han tycker att landet suger.

Ja deras PK-frsk gick ganska rakt t helvete.

Blev ganska kontraproduktivt, 90-talets "svensk" var mest intresserad om att prata om sitt Nigeria och hur vrdelst Sverige r.

Tyvrr har som sagt F&F fallit fr den politiska korrektheten. Det r drfr jag uppskattar Erik & Mackan mer eftersom dom r allt annat n PK.
Senast redigerad av Clayson 2011-06-20 kl. 17:27.
Citera
2011-06-20, 18:29
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis
Varfr r Filip och Fredrik s himla knark kta? S fort det Alex Schulman nmnde crack s fick Hammar bnge och hade svrt att slppa det.
r det inte ganska uppenbart? Att man som intervjuare fr hra att en svensk kndis(om n b-kndis) tagit crack r ju ganska sort i Sverige.
Citera
2011-08-17, 11:46
Medlem
Pasiphaes avatar
Ett av Filip och Fredriks smsta program. De blir verkligen smre och smre fr varje r som gr.

Citat:
Ursprungligen postat av plagueis
Varfr r Filip och Fredrik s himla knark kta? S fort det Alex Schulman nmnde crack s fick Hammar bnge och hade svrt att slppa det.

Det r ju askul att lyssna p. Jag gillar det skarpt. +Fr att de vgar prata om det s ppet.

Citat:
Ursprungligen postat av prarpa
Ngon som har klippet med den galne japanen? Vek mig dubbelt nr jag sg det

http://en.wikipedia.org/wiki/Egashira_2:50

Hittade inte den videon men gr skert om du letar lite.

http://www.youtube.com/watch?v=nb9hlgcWXFU
Senast redigerad av Pasiphae 2011-08-17 kl. 11:49.
Citera
2011-08-19, 00:51
Medlem
missade totalt detta program
Citera
2021-09-22, 13:16
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumuland
Serien hade klarat sig utan studio och publik. Str mig p drnkande applder. Tnk 100 hjdare S1.
Ironiskt nog tycktes publiken utgras av 90-talister, som nog inte minns ngot frn rtalet.
Hade fredragit fler reportage och mer nostalgi, typ reklamfilmer, musikvideos mm.
Jag tycker den hr serien kan summeras som "Best of Youtube 90-tal" och inget mer.
Det knns som F&F kommit till vgs nde med sitt list-tv-koncept nu.

r man fdd under frsta halvan av 90-talet borde man ha rtt starka minnen frn 90-talet som r starkare n exempelvis Filip och Fredriks minnen av vad de gjorde fr fem r sedan. Som jag ser det var problemet med programmet att det var opersonligt. De bjd in ngra b-kndisar som pratade om vilka krogar de festade p. Men de lyckades inte fnga andan av 90-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in