Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Hej!
Sknt att det gick bra!
Men hon verkar vara sjukt nervs nr ni r intima, eller s r det ngot annat, fr nr man r kt som tjej s brukar alla organ invrtes flytta p sig.
Allts borde du INTE stta i livmodertappen s ltt om hon r "villig" att ha sex s att sga, rent fysiskt..
Men det kanske blir bttre med tiden nu om hon knner sig tryggare med dig
Jas? Fr med mitt ex som jag var tillsammans med i flera r och garanterat var 100% trygg med mig och 110% villig att bli psatt s sttte jag ibland emot livmodertappen, i vissa stllningar dr jag kom extra djupt.
Efter frsta samlaget sa hon frresten "det kndes mycket bttre n det brukar gra". S att jag visat frstelse och att jag inte blir "arg" p henne eller nt snt samt att jag visar att jag r mn om att se till s att vi inte gr ngot obehagligt fr henne kanske hjlpte ganska mycket? Har lite ftt knslan av att hon "bitit ihop" och liksom bara frskt ta sig igenom det tidigare.. Vilket hon inte ska behva gra med mig.
Nsta samlag bytte hon till och med stllning p eget bevg, frn den "trygga" stllningen till en annan. Nr jag kade tempot och djupet en smula grimaserade hon och stnade en del, s jag lugnade ner fr trodde det var av obehag, men d viskade hon i mitt ra "nej fortstt, det r sknt" och log mot mig.
S ja, det hr kommer nog g alldeles utmrkt med tiden, som ni sger. Tror inte heller att hon r s dr oerhrt erfaren inom sex heller, kanske har hon haft oknsliga killar tidigare som frskt ge henne skuldknslor? Vad vet jag.
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Hur gammal r hon?
18-22r.