2011-11-23, 21:32
Medlem
Twin Peakss avatar
D kontrar jag med att det var en av de lttare frgorna ,iaf p den site som jag anvnder
Jag har ju dabbat mig ett par gnger p bonusfrgorna men det har varit slarv och tidsbrist som har orsakat det.
Massa,Rubens och kanske Pastorn p pallen till helgen Vore ju ballt om iaf Rubens fick till det p hemmaplan,gillar ju karln han verkar s snll o dmjuk
2011-11-24, 18:44
Medlem
.Mortimer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Veckans frga var en pain in the ass att googla fram...

Tv minuter p wikipedia? Tyckte det var en av de enklare frgorna hittills.
2011-11-24, 20:14
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Mortimer.
Tv minuter p wikipedia? Tyckte det var en av de enklare frgorna hittills.

Jag r inte s smart som du, uppenbarligen.
2011-11-27, 22:55
Medlem
MowCows avatar
Jaha, s var den ssongen slut. Blev en 10:e plats i flashback subleaguen och 1906:e plats overall, med 16 miljoner pengar kvar. Alla bonus frgor rtt och 1.3 miljoner per race i medeltal frn bets.

Vi syns igen om 16 veckor
2011-11-27, 22:59
Medlem
Most Wanteds avatar
Fr passa p att tacka fr en jvligt intressant och jmn ssong i Race Manager.

Trodde rligt talat det var helt krt infr sista loppet, nr jag sg vilken uppstllning Team PP-1 hade.

Screenshot p listan fr ev. framtida intresse.

http://imageshack.us/photo/my-images/706/f1rm2011r.png/
2011-11-27, 23:13
Medlem
Jag siktade p top 3 innan ssongen startade, men r faktiskt helnjd med en femteplats.
Senast redigerad av Gul-Telefon 2011-11-28 kl. 00:08.
2011-11-27, 23:50
Medlem
Rejmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Most Wanted

Trodde rligt talat det var helt krt infr sista loppet, nr jag sg vilken uppstllning Team PP-1 hade.

Klmde nstan in mig p top 50 efter att bara ha varit med 7 GP's. 52/66 och 5989 pong. Nsta r blir det kul!
2011-11-28, 16:13
Medlem
Jepp som tidigare skribenter har ppekat s var nu denna ssong slut i racemanager.

Stort grattis till "Most wanted" fr segern i vran egen interna liga, strongt jobbat!
Sjlv hade jag kopplat ett grepp dr ett tag men sedan fick man vl ngon hybris och bytte bara fr bytandets skull vilket gjorde att jag tappade initiativet och den monetra mjligheten att ta mig upp igen p frstaplatsen. lrdom tagen till nsta ssong...

D r det bara 16 veckor kvar tills vi kr igng igen.Antingen lr vl jag eller ngon annan starta upp en trd mnad fr detta mne s vi har ytterligare en ssong med interna svordomar och hurrarop att se fram emot.

VL MTT alla som deltagit! deltagar antalet versteg alla mina frvntningar innan jag startade denna trden!

Denna gng fr jag nja mig med en 4:e plats(och precis som gul-telefon s r jag jvligt njd med det) men banne mig se upp till nsta ssong!
2011-11-28, 17:37
Medlem
.Mortimer.s avatar
Tack alla fr en skoj ssong och grattis Most Wanted!

Mste sga att vr Race Manager-ssong var bra mycket roligare n den riktiga ssongen. Gick lite upp och ner fr de flesta och spnningen hll i sig nda in till mllinjen i brasilien.

Sjlv r jag oerhrt njd med och ven frvnad ver min 7:e-plats (1652 overall) d jag inte kom in i spelet frrn vid det tredje loppet. 5 delsegrar lngs vgen hade jag nog heller aldrig drmt om efter den sena starten. Nsta ssong blir det till att vara med redan ifrn start!
2011-12-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Most Wanted

Ja tack alla fr en kul extra krydda till F1 helgerna, slr mig sjlv lite p fingrarna fr att jag missade att betta nst sista veckan, saknades 200k fr att kra p shell eller totalbrnslet och om jag inte rknar fel hade det gett mig segern ven med Hamiltons brutna lopp. Men vore ju trkigt om man vann frsta ret man r med

Ses till vren!
2012-02-29, 01:52
Medlem
Cousin Cocaines avatar
En ny liga har startats, den hr lses.

https://www.flashback.org/t2096594

*Klick!*

/Moderator
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2013-03-07 kl. 15:09. Anledning: Rtt lnk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto