Citat:
Ursprungligen postat av fawn
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har varit tillsammans med en kille i ett halvår nu, och innan dess har jag trånat efter honom i ytterligare ett halvår. Utan hans vetskap, då...
Vi har det bra ihop. Bättre än jag någonsin haft det med någon, dessutom har jag aldrig spenderat så mycket tid på en kille innan jag ens vetat om han var intresserad. Han är rolig, han ställer upp för mig, han ser bra ut, han har det mesta. Men jag är inte nöjd.
Jag vill att han ska skrika åt mig ibland, jag vill att han ska gripa lite för hårt i min arm, dessutom vill jag att han inte ska vara så lycklig med mig som han verkar så att jag har något att kämpa för! Och jag känner mig fett patetisk, ni anar inte. Uppmärksamhetsberoende, självisk och så lite konstig, hur friskt är det att sukta efter aggressivitet?
Jag gillar honom verkligen. Men jag blir helt enkelt inte tillfredsställd, tvärt om nästan irriterad när han hela tiden är så himla snäll och gullig, samtidigt som jag vet att jag aldrig i livet vill vara med någon som faktiskt slår eller hotar mig, bara tanken gör mig illa till mods.
Ska jag bara försöka mogna och inse att jag har hittat någon som är bra för mig, eller är det kört så fort man börjar tänka så här?
Och just det, jag lade det i erotik och sexualitet eftersom det här även gäller i sängen. Han tar alltid extrem hänsyn till mig och är alltid otroligt försiktig och jag står bara inte ut. Jag vill att han drar mig i håret, slår mig på rumpan och river mig på ryggen men jag vågar inte säga något om det. Han kommer ju tro att jag är knäpp.
Det är inget onormalt med ditt beteende, du har nog bara träffat fel kille eller så har han inte vågat släppa lös än. Personligen så har jag nog blivit lite skadad av tjejer med åren och jag är superintresserad av dominans, binda fast, gaga, smiska och allt möjligt trots jag inte gjort så mycket sånt än. Jag hade dunkat ditt huvud i väggen med och jag bara får känslan att du hade älskat sånt med. Och för mig betyder det att du är väldigt fin kontakt med din feminima och lite underlägsna sida och jag kan se nåt vackert i det med. Kvinnor som är väldigt dominanta är rätt manliga, dom vill ha kontroll och rent universellt så är det mannens plikt att vara den drivande kraften och även kvinnor som vägrar erkänna det spelar ett spratt med sin inre lust och drift. Och eftersom han inte är det känner du att det inte blir någon motpol, ingen magnet mellan er där du får känna dig underlägsen och förförd och rentav hårt tagen på hans villkor utan kontroll vad som sker härnäst. Det är lite som det var på stenåldern kan jag tänka, jag tror mer sex och mindre frågor och hårdare sex på hans villkor där han nästan tar dig för sin njutning utan att kanske tänka på dig tänder många tjejer, och i den våldsamma lusten där man tar nåt så får även tjejen njutning, det låter sjukt och fel kanske men det funkar väldigt mycket så i praktiken.
Du får säga vad du vill ha och hoppas han går igång på det för det är nog fler killar än man tror som gillar det men pga samhällets tryck om våldsamma män, våldtäktsmän, och perversa karlar så vågar man kanske inte alltid visa den sidan direkt och speciellt inte om man är väldigt förtjust i någon. Så om du bara smyger in att du vill bli smiskad när ni har sex så tror jag han mer än gärna gör det. Och driver du sen på det så tror jag han gör allt du vill, binder dig, piskar, örfilar, drar i håret, tar stryptag, gagar dig, pissar ner dig i badkaret, bara du som sätter gränsen egentligen för du är också en drivande kraft med din lust och vilja att göra allt detta, det kommer tända honom.
Nu kanske jag tog i lite väl mycket för din smak, men vem vet du kanske hade gillat allting jag skrev, du är kanske bara i startgroparna för ett riktigt utflippat sexliv. Men glöm inte att trots man vill mannen tar kommando så måste man hinta lite till vissa personer, han kanske blir superdominant men behöver en push på vägen. Sen blir han din herre totalt där du får känna dig undergiven och allt det du gillar. Men tjejer har en förmåga att alltid vilja att killen läser tankar och gör han inte det är han typ tråkig eller dålig i sängen och inte fattar nånting.
Lycka till