2002-10-18, 16:34
Medlem
Att kpa mnnskliga fermoner som fretag gr i parfymer, e det ntt o ha eller? nn som vet?
fermoner ska allts gr det motsatta knet helt knckt i en.
borde ju funka egentligen. e ju bevisat att kvinnor vljer mn eftersom de luktar som sin pappa o s vidare, o sg den hanhunden som inte sitter o ylar nr grann-tiken har sin period. och om det vore vatten eller nn sn skit de slde till dumma tonringar s skulle de vl inte ta en 300kr per flaska, snarare en 3000kr.
desperata mnnsikor prjsar vl hur mycket som hellst.
aja,
e det troligt att det fungerar?
www.pherox.com
Citera
2002-10-18, 17:41
Medlem
chairmans avatar
heter vl feromoner, men jag fattar vad du menar

kan skert fungera till viss del, tror inte fretagen skulle plja ner pengar p ngot som inte har ngon effekt alls. Men jag tror ju inte att du fr napp p krogen bara fr att du doftar "rtt", finns ju en del andra parametrar som spelar in ocks.
Citera
2002-10-19, 20:07
Medlem
de andra faktorerna e det inget fel p. fr min del.
undrar ju bara om man kan skratta t min kompis som kper snt.
Citera
2002-10-20, 19:20
Medlem
chairmans avatar
du vet vl att alla stt r bra utom de dliga. Men skratta du, det skulle jag gjort
Citera
2002-12-14, 06:57
Medlem
Jamen, nmen??? Om jag nu sprayade p mig och gick ut p lokal fr att dra till mig en man...

Hur mnga karlar skulle tnda? Och vilka? Man kunde ju f en hel drs efter sig. Karlar som man inte gillar i lnga rader.

Verkar det inte vettigare att avst frn att duscha varje dag? S att mina naturliga feromoner fr en chans att n fram till karlarna. Folk duschar fr mycket nufrtiden. Det r inte nyttigt vare sig fr huden eller krlekslivet.

PS Jag hrde talas om att Napoleon var en hejare p kvinnliga lukter. Nr han var p vg hem frn ett av sina krig s skickade han bud i frvg till sin fru Josephine...att inte tvtta sig frrn han kom hem. S att de kunde lska vilt nr han kom. Det var tre veckor i frvg!
Citera
2002-12-14, 07:00
Medlem
lskar man en kvinna s lskar man ven hennes doft, oduschad.

Men det r gott att ta ett bad tillsammans.
Citera
2003-06-17, 14:08
Medlem
LoAs avatar
Som sagt s r det vl kanske ingenting som funkar p krogen men om man r sugen i nn p jobbet s kanske... m a o s tror jag, utan att vara expert, att det krvs lite mer n ett doftgonblick fr att det ska funka. Detta frutstter ju att fabrikanten r seris och inte ljuger om innehllet. Naturligtvis s funkar det bst om man frsker vara lite trevlig ox och inte har allt fr flckig skjorta!

Men r det nn ts i kassan p ditt jobb p Willys som du vill ha s testa fr all del och kom ihg att lgga ett inlgg och bertta hur det gr. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in