Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-28, 23:19
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giznad
Ett misstag? Du var otrogen ifrån en tjej som verkar vara underbar i dina ögon. Ett ganska stort misstag.
Vet inte så mycket du kan göra förutom att invänta psyk. Försök att låta henne vara ett tag så att du inte kväver henne, låt henne leva sitt eget liv. Sedan om du inte kan glömma henne försök att uppvakta henne lite i taget, men stalka inte. Är svinjobbigt jag vet, men finns inte så mycket mer man kan göra.
Japp hon är en väldigt fin människa med ett stort hjärta. Misstag och misstag hade drog och alkohol problem så var inte riktigt mig själv under den tiden. Men jag vet man inte kan skylla på droger och sprit men i mitt fall var jag jävligt borta inte mig själv.

Försökte ta mitt liv för vad jag gjort mot henne. Mår så dåligt. Jag undviker droger och alkohol nu förtiden!
Citera
2011-02-28, 23:21
Medlem
SNUSKROLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarecrovv
Det vet jag otrohet är förbjudet hatar mig själv för det men kan inte ta tillbaka nånting.
Men en sak vet jag, jag är bara en människa och vi gör misstag. skulle aldrig göra det igen mot henne eller nån annan det är fel. Jo vi får se vad psyk säger denna gång kanske nån ny medicin har testat dom mesta ssri och annat skit!

Allting ordnar sig tillslut. Men om du får tillbaka henne.
Var förfan inte otrogen på minsta lilla sätt.
Citera
2011-02-28, 23:25
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNUSKROLF
Allting ordnar sig tillslut. Men om du får tillbaka henne.
Var förfan inte otrogen på minsta lilla sätt.
Får hoppas att det löser sig på nått sätt. Ska väl ge henne lite tid se vad hon själv vill sen komma till mig. Nejdå skulle aldrig göra nånting igen!
Citera
2011-02-28, 23:31
Medlem
SNUSKROLFs avatar
Citat:
Får hoppas att det löser sig på nått sätt. Ska väl ge henne lite tid se vad hon själv vill sen komma till mig. Nejdå skulle aldrig göra nånting igen!

Alla kan göra misstag. Men alla är värd EN andra chans. Inte mer
Citera
2011-02-28, 23:36
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNUSKROLF
Alla kan göra misstag. Men alla är värd EN andra chans. Inte mer
Precis! Jag har inte fått en ärlig ny chans bara en chans när hon känt sig lite bättre men inte riktigt förlåtit det. Och då blire bara skit av det. Tycker alla är värda 1 chans går inte det så äre tack och hej det kan jag förstå!
Citera
2011-03-01, 00:14
Medlem
TS är ingen idiot, han är en människa. Alla förtjänar dock inte en andra chans som någon nyss sa, men det tycker jag att du verkar göra TS. Hoppas att det löser sig med bruden, ge henne lite tid. Var inte den där jobbiga idioten som tjatar och hänger efter henne som en ryggsäck nu i början bara. Hon kommer att tänka över det hela, det är säkert det.
Citera
2011-03-01, 00:24
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
TS är ingen idiot, han är en människa. Alla förtjänar dock inte en andra chans som någon nyss sa, men det tycker jag att du verkar göra TS. Hoppas att det löser sig med bruden, ge henne lite tid. Var inte den där jobbiga idioten som tjatar och hänger efter henne som en ryggsäck nu i början bara. Hon kommer att tänka över det hela, det är säkert det.
Tack så mycket! Vi pratade nyss hon ringde och sa godnatt är väl som en vana vi har gjort i 3 år.
Men tänker inte messa henne tänker låta henne vara och se vad som händer under veckan är nog bäst så!
Citera
2011-03-01, 00:28
Medlem
Scarecrovvs avatar
Är så jävla tungt vill bara skicka iväg ett sms säga hur mycket hon betyder men har gjort det för ofta hon vet ju redan allt.
Vet inte hur jag ska klara ångesten nu under natten!
Citera
2011-03-01, 00:45
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Du är e idiot som inte vet att vi alla är bara människor och kan göra misstag.
Inget jag är stolt över precis och skulle aldrig vara det igen.

Du är en idiot och ingen människa.. En människa har nåt i skallen som säger ifrån om man gör sådana saker..
Citera
2011-03-01, 03:26
Medlem
Anondodys avatar
din otrohet förtjänar inget annat än att hon lämnar dig, förstår henne fullt men tycker fortfarande aningen synd om dig som har så mycket skit i livet för tillfället =/

Hur gammal är du?
Citera
2011-03-01, 03:50
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anondody
din otrohet förtjänar inget annat än att hon lämnar dig, förstår henne fullt men tycker fortfarande aningen synd om dig som har så mycket skit i livet för tillfället =/

Hur gammal är du?
Jo alltid äre nånting!
Jag är 22 år
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in