Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-01, 14:54
Bannlyst
Haha var ju roligt, om hon gr det varje gng hur svagbegvad r du som kom gr p det varje gng?
Skmta tillbaka riktigt grovt om du nu vill f det att sluta eller s slutar du vara s lttlurad.
Citera
2011-03-01, 17:04
Medlem
Antingen ger du tillbaks ELLER s lgger du bara p nr hon drar sdana skmt *KLICK*
Citera
2011-03-02, 00:31
Bannlyst
Skmta du ocks med henne. Hon r nd din syster. Ni kan ju skoja med varandra oavsett lder. Ha kul med varandra, du kanske kommer senare i livet att ngra detta. Min syster som r snart 30 r, brukar jag ocks skoja med henne men till en viss grns hon r ldre n mig och jag mste ocks respektera henne.
Citera
2011-03-02, 11:23
Medlem
SoldOnLifes avatar
Som jag ser det har du tre alternativ:

1. Prata med henne och frklara att ni inte har samma humor och att du verkligen inte uppskattar hennes skmt. Vill hon gra dessa practical jokes s gr det p ngon annan med samma humor. Och hoppas hon respekterar din vilja.

2. Svara inte nr hon ringer. Undrar hon sedan varfr du inte svarar nr hon ringer, se punkt ett.

3. Acceptera att detta r hennes stt att frska vara rolig och ta det som en positiv grej att hon vljer att ringa till dig. Hon r nd din syrra. Va fasen gr lite practical jokes? Du behver inte dela hennes humor eller skoja tillbaka. Bara acceptera henne fr den hon r och hoppas hon vxer frn sitt beteende.

Ha det gott!
Senast redigerad av SoldOnLife 2011-03-02 kl. 11:25. Anledning: red.
Citera
2011-03-02, 19:53
Medlem
Phosphoruss avatar
Sg att du str dig p henne, och om hon fortstter s bryter du kontakten?
Kanske lite radikalt, men borde funka.
Citera
2011-03-02, 20:34
Medlem
fairyfellers avatar
Hahaha p riktigt? Jag tycker det lter lite smkul Be henne ta det lite lugnt och sg att hon kan ringa ngon annan om hon vill dryga istllet, uppskattar du inte det s borde hon respektera det med tanke p att ja.. ni r syskon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in