Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-02, 16:27
Medlem
sjpatriks avatar
TS dags att gå vidare och det behöver han med. Att han som du nämner gör slut med dig och sedan förväntar sig att du "ska" vänta tills han tar dig tillbaks.. Låter väldigt destruktivt gentemot dig och det förhållande ni har kvar.

Sedan att du hångla med en annan snubbe har han inget med att göra.
Senast redigerad av sjpatrik 2011-03-02 kl. 16:29.
Citera
2011-03-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisskalar1
Snacka om det med han. Om du ältar och håller käft samtidigt som han försätter vara bitter så kommer ni att sabba relationen. Det är en sak jag däremot kan säga, med säkerhet.

Du kan inte ana hur många gånger jag försökt prata om det med han. Bara idag har jag örsökt ett 20 tal gånger, den enda reaktionen jag får är att han säger: låt mig va, låt mig va, låt mig va. Sen blir han förbannad kallar mig för värdelös och trög och sen slår han antingen i väggen eller försöker knäcka nåt typ datormusen.

Helt sjukt alltså. Det enda jag vill är att prata ut. Men det är helt omöjligt och det gör det ännu svårare för mig att gå vidare. Jag har massor av frågor och känslor i kroppen som jag vill ha svar på, men jag får inga svar.

Blir galen snart.
Citera
2011-03-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjpatrik
TS dags att gå vidare och det behöver han med. Att han som du nämner gör slut med dig och sedan förväntar sig att du "ska" vänta tills han tar dig tillbaks.. Låter väldigt destruktivt gentemot ert förhållande.

Sedan att du hångla med en annan snubbe har han inget med att göra. Släpp honom och gå vidare.

Tack för svaret.

Ja jag vill gå vidare, men det är så svårt. Jag älskar honom, tror jag i alla fall...
Vill inte sitta hemma 24/7, sova ensam hela tiden, ligga och gråta och sova bort dagarna. För det är exakt så det blev förra gången, mådde så jävla dåligt att jag inte åt på flera dagar ibland.
Vill bara vara med han, fan..
Citera
2011-03-02, 16:32
Medlem
sjpatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longlive
Du kan inte ana hur många gånger jag försökt prata om det med han. Bara idag har jag örsökt ett 20 tal gånger, den enda reaktionen jag får är att han säger: låt mig va, låt mig va, låt mig va. Sen blir han förbannad kallar mig för värdelös och trög och sen slår han antingen i väggen eller försöker knäcka nåt typ datormusen.

Helt sjukt alltså. Det enda jag vill är att prata ut. Men det är helt omöjligt och det gör det ännu svårare för mig att gå vidare. Jag har massor av frågor och känslor i kroppen som jag vill ha svar på, men jag får inga svar.

Blir galen snart.

Låt känslorna svalna lite. Hör inte av dig/svara på hans sms/samtal under ett par dagar. Sedan kan du säkert ta upp dilemmat. Under tiden kan du själv försöka reflektera över om du "verkligen" vill ha honom tillbaks. Dvs få en ordentlig bild över situationen och vad du egentligen vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in