Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-02, 16:39
Medlem
MrPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Sköts hygienen normalt så luktar/smakar det ju inte äckligt. Jag tycker fitta smakar typ metall och salt. Lukt vet jag inte vad jag ska jämföra med, det luktar fitta helt enkelt men tycker inte det är någon obehaglig lukt.
Försöker du berätta för mig hur fitta smakar/luktar?
Citera
2011-03-02, 16:39
Medlem
han kanske tycker fitta är en äcklig grej som han inte vill slicka på?
sup han full å fråga igen.. kan funka..
Citera
2011-03-02, 16:41
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPuff
Försöker du berätta för mig hur fitta smakar/luktar?

Ja. Måste ju försöka se till att oskulder inte räds att ge oralsex.
Citera
2011-03-02, 16:43
Medlem
WickedSicks avatar
Min tjej har själv det problemet med mig, att hennes fitta stinker är min anledning på att inte gå ner på henne.. men de har jag inte hjärta att berätta
Citera
2011-03-02, 16:44
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WickedSick
Min tjej har själv det problemet med mig, att hennes fitta stinker är min anledning på att inte gå ner på henne.. men de har jag inte hjärta att berätta

Har ni varit tillsammans i ca 5 månader eller ;D
Citera
2011-03-02, 16:47
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WickedSick

Och här har vi kanske en förklaring till varför TS kille inte vill. "Jag har frågat honom och han säger att jag inte luktar illa" kan mycket väl vara en lögn, för hur i hela helskotta levererar man någonting sådant på ett fint sätt? Säger inte att det behöver vara så, möjligt att det helt enkelt inte är hans grej (klen förklaring kan tyckas).

Tycker han om Dumle?

Citera
2011-03-02, 16:49
Medlem
kukspotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Har ni varit tillsammans i ca 5 månader eller ;D

Haaaha!

Nej men ont, om du nu sköter hygienen bra och så är det nog hos honom problemet ligger.
Brukar du raka dig? inte? helt?
kanske har med det att göra, eller som någon sa så kanske han bara tycker att en fitta är äckligt att slicka på.
Tyckte själv för ett par år sen att kön i allmänhet var ganska äckligt och skulle aldrig ha oralsex med någon, fast då var jag yngre och jag vet inte hur gamla ni är..

själv gillar jag att slicka, synd att min pojkvän inte har en fitta
Citera
2011-03-02, 16:54
Medlem
rzizzlas avatar
hmm du kan testa att äta lite tropiska frukter mm så som mango det är bra för underlivet ni luktar trevligare där nere då källa fråga olle.
sedan så måste ni ju kunna snacka med varandra annars så kommer det inte att hålla.
Citera
2011-03-02, 17:00
Bannlyst
Haha ja med tanke på dina trådar verkar ju erat sexliv ganska värdelöst.
Personligen skulle jag aldrig palla ett förhållande utan oralsex.
Citera
2011-03-02, 17:03
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Sannolikt är inte TS så fräsch därnere som hon verkar tro. Prova vädra ur emellanåt och tvätta dig för sjutton!
Citera
2011-03-02, 17:26
Medlem
Men kom med förslag då!
Citera
2011-03-02, 18:45
Medlem
Liiiinns avatar
Det kanske är jobbigt för honom bara, han kanske tror att han inte är bra på det. Försök att förklara på honom att du inte bryr dig om han är bra eller inte. Han kanske inte vet helt enkelt hur man ska göra eller något, så avstår han från det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in