2011-03-03, 08:17
Medlem
bizzks avatar
Vet inte om detta r fel forum d ber jag om urskt!

Jag har ntligen laddat ner ett spel p datorn, har inte spelat p skert ver 2 r. Laddade ner call of duty black ops och modern warfare och annat.

Nu har jag laddat ner Modern warfare 2 och instructionerna sger:

"Call of Duty Modern Warfare 2 for Mac

Works on Leopard, and Snow Leopard

Works on the NVidia graphics cards

No installation needed.

Its an application, so open it and enjoy.

Please seed when you're done!"

det r en .dmg fil bara men nr jag klickar s funkar det inte. behver jag ett till program? Kommer ihg att PC var mer komplicerat.

Ni behver inte frklara exakt ifall ni inte vill, hnvisa mig ngonstans eller be mig ladda ner ett program.

PS. ber om urskt, r ingen bra kille p macs
Citera
2011-03-03, 09:09
Medlem
en kopp kaffes avatar
Nr du klickat p din DMG s dyker en skivbild upp i Finder, uppe i vnstra fltet? Tryck p den och dra programmet dit du vill ha det... kr!

Har dock fr mig att frsta modern warfare krvde ngon form av installation, fast det r kanske annorlunda nu...
Citera
2011-03-03, 09:19
Medlem
Tnkte jag lnar trden lite om det gr bra.

Var tankar du spel och program till Mac ifrn? Jag har letat som en galning men hittar verkligen inga bra sidor. Skulle du kunna tipsa om ngon bra sida?
Citera
2011-03-03, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggix
Tnkte jag lnar trden lite om det gr bra.

Var tankar du spel och program till Mac ifrn? Jag har letat som en galning men hittar verkligen inga bra sidor. Skulle du kunna tipsa om ngon bra sida?
Steam, Gamers Gate, Appstore...
Citera
2011-03-03, 10:04
Medlem
bizzks avatar
Tack fr svaren, var beredd p stor flame och noob kommentarer. Fick det att funka men det laggar lite, skall kolla runt ifall det finns nt att fixa det med

Jag laddade ner det frn tpb. PMA mig s skickar jag lnk
Citera
2011-03-03, 13:43
Medlem
Det finns knappt ngra spel till mac eller r det p uppgng. r det ngon som kollat p Steam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in