• 1
  • 2
2011-03-18, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devoid
Men det skummaste är att jag har drömt EXAKT om en skrothög i öknen. :S Inte en, utan flera gånger.

Nej shit va wierd, att det är samma sak, jag har också drömt om skrothögen i öknen flera gånger. Undra hur fan det kan bli så. Är lite intressant med drömmar.

Också väldigt intressant att det är flera som drömmer om "motsatser", det där med stort och litet.
Citera
2025-03-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mixtapee
Något väldigt konstigt som jag inte förstår mig på är att varje gång jag har feber drömmer jag mardrömmar i form av "hårda" och "mjuka" saker. Svårt att förklara, det är riktigt läskigt, jag blir skit rädd, men ändå är det bara hårt och mjukt som "blandas". Det kan t.ex. vara att först ser jag skrot (det hårda) och sedan bredvid skroten är det en öken med massa sand (som då är det mjuka). Och båda sakerna skrämmer verkligen upp mig. Det är värre än alla andra mardrömmar jag har. Och det här förekommer VARJE gång jag får feber, hur mycket eller lite feber jag än har. Det är också olika saker varje gång, men det som är gemensamt är att det är hårt/mjukt. Vet någon vad detta kan vara? Varför jag får det? Hur det kan skrämma upp mig så ordentligt?
(förstår att allting låter väldigt flummigt)

Jag drömde samma drömmar när jag var liten. Min dotter drömmer samma drömmar nu
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in