Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-03, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleskavaj
jag vill ju ha henne dumkuk. Har du inget vettigt att säga så stick
Nej, som jag trodde. Du är ingen bra typ för henne.

Bara ett tips som avslutning: försök träna upp ditt självförtroende. Det kommer att hjälpa dig. Och din framtida kvinna...
Citera
2011-03-03, 18:42
Medlem
MisterDeluXes avatar
Hahahahhaaaaah, allt du säger låter fel, jag tror inte att du är så jävla bra som du vill framstå, när du kallar folk för ''dumkuk'' för att de ger dig respons.

Du kan kanske testa att inte vara så falsk och skaffa lite bättre värderingar innan du försöker ''få'' en tjej som du uppenbarligen inte är värd.

(p.s jag skulle uppskatta om du svarade mig på ett sätt som försiggår en människa som trots allt pluggar på universitet.)

OT: Jävla PK-fitta som tror du är något. ÄÄÄH GÅ OCH LÄGG DIG!
Citera
2011-03-03, 18:47
Medlem
Bjud över henne till dig. Tanka henne på vin. Umgås lite intimt, sen så kommer hon känna sig tillräckligt trygg med dig för att göra sig av med den andra killen helt på egen hand. Vägrar hon göra det så har du i alla fall haft lite skoj intimitet, samt att du fått vetskapen med dig att hon är dum i huvudet som inte är kapabel att lämna sin bulgar.
Citera
2011-03-03, 19:33
Bannlyst
Svara inte på smset och nästa gång du träffar henne är du iskall, sedan gången efter "mjuknar" du upp och då är du hemma.
Citera
2011-03-03, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Svara inte på smset och nästa gång du träffar henne är du iskall, sedan gången efter "mjuknar" du upp och då är du hemma.
intressant tack för ett bra tips.

Till er andra:
Jag försöker vara ganska opartiskt och förklara faktum. Jag har blivit playad av en brud som jag råkat få känslor för, på vilket sätt är jag elak?
Citera
2011-03-03, 21:36
Medlem
stoichkov8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleskavaj

nackdelar för honom:
-bulgarisk påbro med bulgariskt utseende. Jag tror iofs att han har ett estetiskt likvärdigt utseende, men klär sig dåligt samt ful frisyr osv.

Nu blev jag väldigt nyfiken. Du får gärna utveckla varför det är en nackdel för honom?

Ont. Anledningen till att den här tjejen skiter i dig, är för att du verkar vara en ignorant svennebanan!
Citera
2011-03-04, 01:03
Medlem
Om du nu har så många fördelar mot honom, så fortsätt bara umgås så lär du väl automatiskt "vinna"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in