Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-03, 18:37
Medlem
Mkiingens avatar
Jag har träffat en tjej som bor ungefär 2 mil ifrån mig som jag verkligen gillar.Vi har träffats två gånger. Det som skriver och ringer till henne oftast, men inte så mycket så det blir jobbigt.Vi hinner inte träffas så ofta för att hon har mycket att göra i Stallet och gör mycket läxor (8:an)
Jag själv vet att hon gör mycket läxor och att hon är i stallet ofta så jag vet att hon inte ljuger eller något sånt. Men nu under sportlovet så sa hon att hon inte visste om hon kunde träffas för hon hade mycket i stallet och skulle ha en tävling nu till helgen. Men tävlingen var inställd sa hon, men hon sa att hon skulle träna istället, även om hon hhar varit i stallet redan under hela veckan. Säger hon så för att inte vilja va med mig eller vad? Hon brinner verkligen för att rida men jag har inte träffat henne på 2 veckor snart och det känns som att hon undviker.
Citera
2011-03-03, 18:39
Medlem
Mkiingens avatar
jag är 2 år äldre.
Citera
2011-03-03, 19:36
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av count4right
Går hon i 8an är hon väl max 14 vilket gör dig till 16. Och det är 18-årsgräns här.

Hon kan ha gått om 2 år vilket gör att TS skulle kunna vara 18, vilket också förklarar varför hon måste göra massa läxor

OnT: Hör av dig en gång till och ha en ide om något ni skulle kunna hitta på, går det inte då är det bara att lägga ner.
Citera
2011-03-03, 19:50
Medlem
Mkiingens avatar
Jo jag ska ringa henne senare idag och får höra vad hon säger

nej jag är faktiskt 16 och hon fyllt 15. jag fyller 17 och jo jag är för ung för flashback. men jag får ta den tid jag har innan dem tar bort mig
Citera
2011-03-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mkiingen
Jo jag ska ringa henne senare idag och får höra vad hon säger

nej jag är faktiskt 16 och hon fyllt 15. jag fyller 17 och jo jag är för ung för flashback. men jag får ta den tid jag har innan dem tar bort mig

sluta ringa och kontakta henne då. Vill hon vara tillsammans med dig så kommer hon ringa dig. annars får du fatta vinkeln. Ses om 2 år
Citera
2011-03-03, 20:03
Medlem
Mkiingens avatar
Kan funka det med, ett lite lindrigare sätt faktiskt att få reda på det hela.
Får hoppas på ett svar från henne. Jo man får hoppas på att jorden inte gått under innan jag kan skaffa flashback igen
Citera
2011-03-03, 20:09
Medlem
Pseud0nyms avatar
Ack, den ljuva ungdom!

Fråga henne vilken hennes favoritfilm är, sen klär du dig som den snyggaste hjälten i filmen i fråga. Ignorera henne därefter aktivt en vecka. Slutligen frågar du henne rakt ut om hon inte vill göra något en kväll du tror hon är ledig. Dissar hon ändå, sikta in dig på hennes kompis istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in