Jag lskar "musiken" som South Park ibland har i bakgrunden som denna gngen hos danskarna eller tidigare ssonger med Lemiwinks. Det r s jvla sjukt p ngot konstigt stt men jag kan inte lta bli att le stort och skaka lite ltt p huvudet. Allmnt stt tycker jag att denna ssongen r duglig men inget speciellt. r trtt p memberberries, social media, turd sandwich vs. Giant douche med mera. Det r gjort nu.
Jag lskar "musiken" som South Park ibland har i bakgrunden som denna gngen hos danskarna eller tidigare ssonger med Lemiwinks. Det r s jvla sjukt p ngot konstigt stt men jag kan inte lta bli att le stort och skaka lite ltt p huvudet. Allmnt stt tycker jag att denna ssongen r duglig men inget speciellt. r trtt p memberberries, social media, turd sandwich vs. Giant douche med mera. Det r gjort nu.
Ep 8 "Members Only" finns att streama nu, tyvrr ett riktigt skittrkigt avsnitt.
Snacka om magplask.
Hela avsnittet handlar om att Mr Garisson r ondskan personifierad och med honom som president kommer vrlden att g under.
The episode, while mostly progressing the season's plot, lampooned Donald Trump's rejection of political correctness during his presidential campaign and parodied a worse-case scenario of a Trump-lead presidency.
Senast redigerad av ConsafesDeBar 2016-11-17 kl. 07:23.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!