Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-10, 00:00
Medlem
jolindbes avatar
Det gngse tecknet fr "nej tack, inte intresserad" r att hlla upp sin hand med handflatan vnd mot sig sjlv, varp man fller ned tumme, pekfinger, ringfinger och lillfinger p en och samma gng.
Citera
2011-03-10, 00:17
Medlem
Jo, men man kan ju inte sitta och gra fuck off tecknet hela tiden...
Citera
2011-03-10, 00:33
Medlem
Sounds like grade A bullshit.
Citera
2011-03-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.e.beckett
Sounds like grade A bullshit.
Det r inte bullshit, detta finns.
Jag sker svar s som t.ex. detta:
Citat:
Ursprungligen postat av guus
En rd vimpel p solstolen har jag lst r deras tecken
andra oserisa svar undanbedes.
Citera
2011-03-10, 06:12
Medlem
r det inte skumt att g omkring med en solstol p armen hela dagarna?
Citera
2011-03-10, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bi2ter
Det r inte bullshit, detta finns.
Jag sker svar s som t.ex. detta:
andra oserisa svar undanbedes.
Bevisa fr mig att det finns.
Ps, Rykten gills ej.
Citera
2011-03-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Precis. Drfr r det bara ett tecken bland mnga andra och kanske finns det ven flera sex-sekter/klubbar/freningar... Verkar dock som att jag inte fr mer input n en rd vimpel - kom igen nu, jag vill ha fler...

Citat:
Ursprungligen postat av n.e.beckett
Bevisa fr mig att det finns.
Ps, Rykten gills ej.
Bevisa??? Det kan jag naturligtvis inte och jag har inget behov av att just du skall tro p det. Sjlv tror jag uppenbarligen p det och jag vill med den hr trden, lra mig lite koder/f ett lexikon in till deras "sprk", s att jag kan kommunicera med dom om jag behver det, comprende?
Citera
2011-03-10, 12:57
Medlem
Silverridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Jo lite, faktum r att folk frgat mig om den ett flertal gnger. Men det bekymret r inget mot hur jvla TRTT i armen man faktiskt blir av att g och knka p stolen dagarna i nda.
Citera
2011-03-10, 15:41
Medlem
eliras avatar
Citat:
Bevisa??? Det kan jag naturligtvis inte och jag har inget behov av att just du skall tro p det. Sjlv tror jag uppenbarligen p det och jag vill med den hr trden, lra mig lite koder/f ett lexikon in till deras "sprk", s att jag kan kommunicera med dom om jag behver det, comprende?

Anledningen till att det r svrt att ta dig p allvar r att detta r ngot som var poppis att skoja om p mellanstadiet. Men visst, din kompis skulle nog aldrig ljuga.
Citera
2011-03-10, 17:03
Medlem
Ni tror det r bluff och bg.

Tror ni det om dogging ocks: http://www.aftonbladet.se/wendela/re...icle2896145.ab ?

Och angende solstolar s verdriver ni - det handlar inte om att g omkring med solstolar, utan det handlar tydligen om att ha en rd vimpel...

S - jag ger mig inte - give me more pleace! Men serist.

Kom kanske p ett sjlv nu - att g ut och g med hund, lurigt, hm...
Senast redigerad av Bi2ter 2011-03-10 kl. 17:10.
Citera
2011-03-10, 17:15
Medlem
Citat:
Ni tror det r bluff och bg.

Tror ni det om dogging ocks: http://www.aftonbladet.se/wendela/re...icle2896145.ab ?

Och angende solstolar s verdriver ni - det handlar inte om att g omkring med solstolar, utan det handlar tydligen om att ha en rd vimpel...

S - jag ger mig inte - give me more pleace! Men serist.
Dogging r fr vrigt en helt annan sak, mina egna kra frldrar (signa deras hjrtan) trffades under omstndigheter betrffande hundar. Det r ven (inom samhllets vidrigt normala idiosynkrasier) helt sanktionerat att trffa varandra ver ntet, oavsett rrande romantik eller obskyra sexventyr.
Citera
2011-03-10, 20:45
Medlem
Fleptuts avatar
Finns en bluff som cirkulerar p olika sexsidor typ bodycontact osv. Personen som pstr att det finns ett ntverk brukar kalla det fr Teka eller Carambole.

Han uppmanar folk att skicka pengar i kuvert till en post restant adress i Gteborg men ven Alingss har frekommit.

/Flep
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in