• 3
  • 4
2014-07-24, 12:00
Bannlyst
Do It Like A Dude känns inte så talangfull, men catchig.
Citera
2014-09-28, 12:32
Bannlyst
Hennes låt "bang bang" som man hör hela tiden är så dålig att jag vill spy. Så jävla sorgligt att en sån talangfull artist som Jessie J säljer ut sig själv och sina ideal för kommersialismen och den stora popindustrin.
Citera
2015-03-09, 16:25
Medlem
Doftpelargons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Hennes låt "bang bang" som man hör hela tiden är så dålig att jag vill spy. Så jävla sorgligt att en sån talangfull artist som Jessie J säljer ut sig själv och sina ideal för kommersialismen och den stora popindustrin.
Ja, nog för att en kan göra bra kommersiell musik men de låtar hon släpper nu är kommersiella utan själ. Då blir det inte bra. Verkar ju inte heller gå så bra för henne i amerikat. Hoppas hon tänker om och gör musik med mer själ. Grundmaterialet i form av hennes röst och uttryck är ju fantastiskt.
Citera
2015-03-09, 16:49
Medlem
Låten Bang Bang är det ju inget fel på.. Och att kalla den kommersiell vet jag inte. Den var ju en stor hit när det begav sig 1966

https://www.youtube.com/watch?v=6IdEfcsjhGE
Citera
2015-06-01, 02:21
Bannlyst
Herregud vad jag tycker synd om denna människa. Sålt ut sig totalt för den giriga musikindustrin. Hennes nya album är riktigt dåligt. Samtidigt sjunger hon så bra (lika bra som Whitney Houston om inte bättre).
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in