2011-03-14, 23:00
Medlem
Tjo

Skall g min frsta D-klass match om ngra veckor och undrar bara om de har ngra urinprov fr dessa tvlingar?

Puffar ju d & d nmligen

Tacksam fr svar!
Citera
2011-03-15, 16:06
Medlem
Ingen som sitter p lite info, ngon mste vl ha tvlat?

Fr det sker ju alltid en lkarunderskning innan varje tvling. Men samtidigt s kostar det ju en del att testa alla fr droger som vill tvla...
Citera
2011-03-15, 16:28
Medlem
vet inte men visst de kan komma. dom sger ju inte de innan de r ju s att det bara kmr, skulle inte funka om dom skrev: " p Thai-SM 2011 Kommer vi att ta dopingprov"
Citera
2011-03-15, 16:32
Medlem
Moffegrevs avatar
Har vldigt svrt att tro att du fr gra ett pisstest vid en thaitvling p den nivn, och ven om de hittar ngot s ger de nog blanka fan i cannabis.
Citera
2011-03-15, 22:07
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Vet inte hur det r i thaibox men inom boxning r det tv rs avstngning fr cannabis.
Citera
2011-03-15, 22:27
Medlem
Jo kan man ju tycka, men sen finns det de drar som tror att cannabis r vrldens dds-drog.

Men som sagt det r ju frgan om dom tar prover p den lga nivn...

Ingen som har amatr tvlat inom ngon annan form av kampsport och vet om de testar dr?
Citera
2011-03-16, 12:52
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikolaj
Tjo

Skall g min frsta D-klass match om ngra veckor och undrar bara om de har ngra urinprov fr dessa tvlingar?

Puffar ju d & d nmligen

Tacksam fr svar!
Flygande oanmlda tester finns det alltid chans att du rkar ut fr om du tvlar eller trnar i en idrott som str under RF. Sannolikheten att just du vid detta tillflle skulle rka ut fr ett test r inte srskilt hg, men det sa man ju om olyckan i harrisburg med....
Citera
2011-03-18, 07:18
Medlem
Blaze-a-lots avatar
Rk inte 2-3 dagar innan matchen s borde det vara lugnt.
Citera
2011-03-18, 14:45
Medlem
Jag har gtt ngra matcher och vart p en del tvlingar i D-Klass och aldrig vart med om att ngon har ftt gra ett pissprov dremot r det lkarkontroll innan varje match fr de tvlande dr de kollar din hrsel, balans, kondition, puls osv... Men som sagt ngot pissprov har Jag aldrig hrt talas om
Citera
2011-03-19, 04:55
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Har vldigt svrt att tro att du fr gra ett pisstest vid en thaitvling p den nivn, och ven om de hittar ngot s ger de nog blanka fan i cannabis.

Dom kollar efter Cannabis.

TS: Ta det lugnt infr tvlingen s du vet att du r ren, bara fr skerhetsskull.

Frvrigt rtt kul att dom kollar efter Cannabis som "doping".
r det inte annars att argument mot att Cannabis skall vara accepterat att Cannabis gr folk till sla och apatiska zombies? Tnker att det snarare borde ses som handikapp" i idrott isfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in