2011-03-21, 22:16
Medlem
batgirls avatar
Hej vet ngon om tuff muay thai shorts r skna har bra kvalite ,man kan kpa dem p muaythaistuff.com

Tack p frhand
Citera
2011-03-21, 22:27
Medlem
Ducken11s avatar
Fick mina frra veckan och frsta intrycket var mycket positivt faktiskt. de knns riktigt schyssta, och fr 240spnn eller vad jag nu gav fr dom kndes jvligt bra.

Thumbs up frn mig iallafall.
Citera
2011-03-22, 15:04
Medlem
batgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Fick mina frra veckan och frsta intrycket var mycket positivt faktiskt. de knns riktigt schyssta, och fr 240spnn eller vad jag nu gav fr dom kndes jvligt bra.

Thumbs up frn mig iallafall.

Tack fr svaret men vet du skillnadem mellan dem och ex king shorts
Citera
2011-03-22, 15:42
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batgirl
Tack fr svaret men vet du skillnadem mellan dem och ex king shorts

Jag har ingen erfarenhet av KING tyvrr

Mina tidigare var KOMBAT... riktigt skit faktiskt, redan frn frsta anblick s tyckte jag de sg halvkassa ut, visserligen var de gjorda av ett mer udda material, men de tappade sm trdar hela tiden och sg ut som skit bara efter ngon vecka.

TWINS har jag hrt mycket gott om dock, har ganska mycket vrig kampsports utrustning frn dom och r riktigt njd.
Citera
2011-03-22, 16:09
Medlem
batgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Jag har ingen erfarenhet av KING tyvrr

Mina tidigare var KOMBAT... riktigt skit faktiskt, redan frn frsta anblick s tyckte jag de sg halvkassa ut, visserligen var de gjorda av ett mer udda material, men de tappade sm trdar hela tiden och sg ut som skit bara efter ngon vecka.

TWINS har jag hrt mycket gott om dock, har ganska mycket vrig kampsports utrustning frn dom och r riktigt njd.

ok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in