Citat:
Ursprungligen postat av Helzius
Hej som rubriken säger, har funderingar över att börja i någon kampsport, vet inte exakt vilken men skulle vilja börja i nåt liknande muay thai eller vanlig boxning.
Saken är den att för snart 2 årsen eller så råkade jag ut för en misshandel och fick kindbenet krossat och massa annat brutet i ansikte och jag fick operera ihop min övre käke igen.
och mina kompisar sa till mig och komma o träna muay thai med dem, så gick ditt o provtränade lite på en klubb som heter ironman i göteborg, gick dit efter bara 2 månader efter operationen eftersom mina kompisar tjatade på mig, testade och tyckte det faktiskt var riktigt kul ..
men kände att jag behövde vänta pga läkningstiden ville inte förstöra allt igen, iaf nu har mina kompisar flyttat härifrån och tränar inte längre i gbg, men jag är själv sjukt taggad på att prova någon liknande kampsport, kanske vanlig boxning eftersom jag inte är speciellt vig (vet att detta går och träna upp)
men iallafall den största frågan är egentligen, är det farligt att börja i t ex boxning/thaiboxning med efter en sån här skada, jag har fortfarande kvar 3 titan plattor i vänstra delen av ansiktet ihop med 16 skruvar .. vet att de bästa vore och gå till en läkare och fråga där antar jag, men vill ha lite råd innan.
Tycker du det är kul, så då ska du köra det
![Smile](https://static.flashback.org/img/smilies2/smile1.gif)
du kommer ju att få nya kompisar under träningen
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
okej, så du menar alltså att det är tillåtet att använda armbågar t.ex ?
På träningen lär man köra det, men inte i matcher. Det är stort skillnad mongo