Svara
2011-03-27, 01:20
Medlem
Substans: LSD Shiva.

Dos: 1 Lapp

lder: Kn: Vikt: 17 r, kille, 55 kg

Tid: drygt 12 timmar

Beskrivning: Okej har dyslexi s det kan uppst ngra stavfel.
Jag hade vart med en polare i stan och vi skulle fixa lite rka. Jag fick ett sms av kontakten dr det stod att han ocks hade LSD att slja fr 150 kr lappen.
S jag frgade min polare om han hade 150 kr att lna ut, och det hade han. En halv timme efter s mtte vi upp kontakten, fick grset och lappen. Jag kollade noga p lappen och tyckte att den sg vldigt liten ut. Men det var inget som bekymrade mig. Vi gick en bit bort till skogen utanfr staden rkte en holk snackade lite och tog bussen hem.

Ngon vecka efter de s skulle jag sova hos tv polare i deras lgenhet utanfr byn dr jag bor. Satte mig p bussen med en pse packad med en burk Concerta ett lime grnt gosedjur som var en apa, en UV lampa och en massa tripp musik p ett USB efter som dom inte har internet hemma. Det var en Torsdag s det var skola dagen efter. Men det struntade jag i.

Jag gick upp till mina tv polares lgenhet och satte mig i deras soffa. Deras lgenhet r ganska smutsig och stkig men det var inget som strde mig. och packade upp min pse och snackade lite med dom. Ungefr kl 20:00 ringde jag mamma och sa att jag skulle lgga mig, fast det skulle jag ju naturligt vis inte gra. Jag snackade klart med henne och stngde av min mobil. Jag satte mig i polarens soffa lade in musiken p hans dator och stoppade i mig lappen. Det var ingen speciell smak eller knsla tyckte jag, men det var lite nervst fr att det vara frsta gngen.

Min polare gick in med sin flickvn i sitt rum dr dom gjorde sina behov. Nr han var klar gick jag in i hans rum och han ppekar mina gigantiska pupiller. Jag kollar mig i spegeln och ser att det nstan bara r svart om gonen. Men jag knner inget speciellt. Satte mig ner p hans golv tog upp en penna och brjade mla p hans vgg. Klockan r ungefr 21:00 skulle jag tro och nu hnder det grejer. UV lampan r p i hans tv rum och det ser ut som om det r neon i varje kant p hans mbler, och tapeten gr underbara mnster.

Jag reser mig upp fr att underska lgenheten. Men knner mig lite vinglig och vldigt glad och flummig. Min kompis kollar p mig och ppekar att han r avundsjuk och frgar om jag har ngot annat roligt som han kunde ta. Jag pekade p conserta burken och frsvann i min egna lilla vrld. Jag gick in p hans toa fr att kolla mig i spegeln och jag brjar att fnissa fr att jag ser s rolig ut och att min tuppkam var sn som, jag vet inte vad. Och tnkte ''hahaha tnk om mamma skulle se mig nu!'' Jag gick ut ifrn toan och blste spbubblor som gjorde underbara mnster i UV ljuset. Och d kom jag att tnka p min apa! Jag tog fram honom och han ls jtte starkt i UV lampan och jag lskade honom ver allt annat!

Jag gick dr i lgenheten och blste spbubblor, mlade p vgarna hll en tanke konversation med min apa och var vrldens lyckligaste mnniska. jag bad min kompis att stta p lite musik och det blev infected mushroom - Suliman. jag dansade runt lite och trodde att jag var en ravare eller ngot. jag dansade runt med min apa och kollade p allt de vackra som ls i UV lampan. jag gillade speciellt de rutiga mnstret p min harrington jacka minns jag.

det har var bttre n vad jag trodde det skulle vara. Dom flesta sger ju att LSD r sjuka saker och att saker kan frvandlas till vad som helst men det r en lgn! Efter ngra timmar brjar min polare att babbla om massa saker jag knappt fattade. han brt p Tyska mer och mer mrkte jag (han har bott i Sverige i fyra r.) Jag tnkte att jag aldrig skulle gett honom Consetan. Han satt och blandade alkohol knaprade piller och letade efter rkbitar p golvet fr att gra en bng mix eller vad det var han pratade om.

Jag tnkte nmen vilket roligt ventyr! S jag brjade ocks krypa omkring p golvet efter rkbitar jag hittade en massa roliga saker att studera men inte ngon rkbit. men han dremot hittade allt lite fr att bli sm bng p. Han gjorde sin cocktail mix med alkohol piller och rka och brjade babbla om varfr han var skinhead men jag lyssnade inte p honom ven om jag ville. Jag var fr upptagen med alla dom vackra mnstren p hans vggar. det ser ut som om dom rr sig speciellt den ena tapeten han hade med ngra fglar p. Jag kollade p dom och drmde mig bort och undrade vart dom skulle flyga ivg.

Jag tar upp en cigg som jag tror jag tar tv bloss p eller ngot. Och frsvinner in i min egna vrld igen. Jag vaknar till och vill ha ngot att dricka men han hade bara folkl men det fick duga. Jag tar ngra klunkar och tycker att den smakar annorlunda men dricker upp den nd. ingen kunde beskriva min lycka den dagen.

Jag vet inte riktigt vad som hnde senare min kompis babblade p och jag var i min egna vrld. En sak r sker i alla fall jag ska aldrig ge en person Conserta nsta gng jag trippar. det blir sjukt jobbigt att lyssna p.....

Utvrdering:
den fr 8/10 jag snade inte en enda gng. det var mycket bttre n vad jag tnkt mig. men nskade dremot att jag hade kpt tv lappar istllet fr en.
och det hade nog vart jvligt mycket roligare om man var tv istllet fr en person som trippa. och nsta gng jag ska skriva en tripp rapport s ska jag gra det ngra dagar efter, och inte ngra mnader efter fr att d kanske man kommer ihg mera utav den!
Citera
2011-03-27, 01:26
Medlem
Motherlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROWL-1994
lder: 17 r

och nsta gng jag ska skriva en tripp rapport s ska jag gra det ngra dagar efter, och inte ngra mnader efter fr att d kanske man kommer ihg mera utav den!

D fr vi hoppas att du terkommer med den rapporten nr du fyllt arton, och fr vara medlem hr p FB.

Hyffsad rapport annars!
Citera
2011-03-27, 01:28
Medlem
ja jvlar ja det r ju ldersgrns p det dr ja! haha
Citera
2011-03-27, 04:12
Medlem
Var tacksam min vn, you have been blessed with ignorance
Citera
2011-03-28, 12:47
Medlem
hoppidoppis avatar
Du r vlkommen ter efter att du har fyllt 18 r.

Hyfsad rapport annars. Du fr 3/5 lappar av mig.
Citera
2011-03-29, 15:38
Bannlyst
Kul rapport! 3/5
Citera
2011-03-29, 18:30
Medlem
GuldhedenMatss avatar
Fr att vara 16r(eller om du nu fyllt 17) s skriver du vldigt bra nd fastn du ven har dyslexi, till skillnad mot vissa andra som r lngt ver 18.

Helt ok rapport, saknade lite tyngd i den men det var ju sknt att det gick bra fr dig frsta gngen!
Citera
2011-04-07, 22:18
Medlem
minschas avatar
Vad sa vnnerna om att du mlade p deras vggar? Hoppas att du mlade fint om det inte gick att tvtta bort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in