Snicke snack, Joy Rahman r inte skyldig. Han borde f mer.
Mycket pekade p honom men enligt domslutet kunde det inte bevisas enligt paragrafen "utom allt rimligt tvivel".I sdana fall brukar man fria.Sjlv tror jag att han r skyldig och skrattar gott.
perssonligen bryr ja mig inte i vad raman fr om dom som genererade denna kostnad ocks fick betala den, det r ju inte ja som r dum i roten utan snuten och rtt systemet, och d r det rimligt att det r ett personligt ansvar fr desse som har roat sig med att tillverka bevis
Lser p AB att Joy Rahman ska 2 miljoner till.Har fr mig att mycket pekade p att han var skyldig men att det inte gick att bevisa utom allt tvivel.
Det som starkast pekade ut honom som mrdare var att han rkte grs ibland. Som alla svenskar vet blir man en bindgalen mrdare av att lukta p en joint.
Tur vi har vran statligt sanktionerade vldsdrog som alternativ...
Det som starkast pekade ut honom som mrdare var att han rkte grs ibland. Som alla svenskar vet blir man en bindgalen mrdare av att lukta p en joint.
Tur vi har vran statligt sanktionerade vldsdrog som alternativ...
Det var bara en skitsak i bevisbrdan mot honom.Sanktionerad?Nr d?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!