Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-03-28, 17:50
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Etik, moral, sexköpslagar och allas rätt till sin egen kropp har ältats i hur många trådar som helst. I den här tråden är det OT och kommer att behandlas därefter.

Massor med inlägg raderade

// Mod
Citera
2011-03-28, 17:57
Medlem
Denoms avatar
Jag tror jag skaffar mig en personlig assistent, känns som om det har sina fördelar trots allt.
Citera
2011-03-28, 18:03
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
Lust att länka domen? Hittar den inte..
http://www.nj.se/juridikidag/straffr...man-straffratt

Scrolla ner till 3 mars. Tyvärr måste man vara registrerad och inloggad verkar det som, är det någon som har tillgång till domen och kan lägga upp den på något sätt här?
Citera
2011-03-28, 18:28
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothicTragedy
Jaha, vad är det för fel med det då? Den funktionsförhindrade mannen hade ett behov som flickan var villig att tillgodose för den betalning som utlysts. Det är marknadsekonomi när den är som allra mest välfungerande.

Man kan ana sig till ett visst förakt mot personer med funktionsnedsättningar här.

Skojar du eller?
Visst kan du ha egna åsikter om huruvida den typen av verksamhet ska vara laglig eller ej, men detta handlar ju snarare om att en man har friats trots att han begått ett lagbrott.
Citera
2011-03-28, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz
Du kanske har glömt det viktigaste, mannen var ju handikappad...

Borde skjutas vid födseln !
Herregud 15 år .... Välkommen till Sverige ! Får det lov att vara en 15åring?
Citera
2011-03-28, 21:23
Medlem
sussistapeters avatar
Så jävla fel rubrik så det borde få ett pris. Man kan inte köpa sex lagligt i sverige

Sen av 15 åringar? Skulle inte tro det.

Ska jag låtsas vara handikappad, få en 15 årig assistent och sedan be henne suga av mig? Då har man fan inte köpt sex. Då har man fått sex. liiiite skillnad.
Citera
2011-03-29, 00:30
Medlem
grovsmides avatar
Är det sant? Inte kan man väl som omyndig tjej jobba som assistent åt en vuxen man?
Citera
2011-03-29, 01:31
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovsmide
Är det sant? Inte kan man väl som omyndig tjej jobba som assistent åt en vuxen man?

Hon var 16, inte 15. Du får tänka på att det är från FT och tillämpa källkritik därefter.
Citera
2011-03-29, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malici0us
Jag jobbar som personlig assistent, och jag tycker det här är fullständigt vidrigt.
Bl.a så är inte ok att köpa sex för våra skattepengar.
Hade han gjort det för sina egna pengar så är det fortfarande vidrigt, men men snäppet bättre än innan..

Btw så skulle det vara kul att se det handskrivna kvittot på det hela som han måste ge till försäkringskassan..

Så när bidraget betalas ut får man inte själv bestämma över hur det ska användas?
Citera
2011-03-29, 09:00
Medlem
Democrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glashalt
En ny milstolpe har inträffat i sex-Sverige.

Svensk lagstiftning möjliggör nämligen numera köp av sexuella tjänster, efter en prejudicerande dom i Göta hovrätt. En äldre man köpte sex av en svensk tonårstjej, men frias därför att han inte tvingat henne till handlingarna - trots att han betalade henne!

http://www.friatider.se/lagligt-for-...ntersattningen

Kommer den nya tolkningen av sexköpslagen öppna upp för omfattande eskortverksamhet av unga pengakåta tonårstjejer - som håller sig inom lagens ramar?

Lagligt? Hm..Då kanske skall köpa sig en 15-åring och låta dem smaka på mitt skärp.
Citera
2011-03-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Tål att sägas :
En kvinnlig lärare i Sverige friades nyligen från brott efter att ha inlett ett sexuellt förhållande med en av sina elever 15-16 år.
Motivet var att pojken inte alls hade något emot att ligga med sin skolfröken!?

Ja, detta med kvinnors sexualitet är visst ett känsligt kapitel i Sverige.

Kasst. Men det händer andra vägen också. Jävligt ofta, t.o.m.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in