2011-03-31, 21:58
Medlem
ynottens avatar
Okej tnkte starta en egen spelsida men r inkompetent till att skapa hemsidor s det fr bli en blogg. Iallfall ville bara se om det kan tnkas finnas intresse. Skapade denna eftersom jag r s trtt p alla andra spelredaktrer som r helt odugliga. Exempel r Holmberg p aftonbladet som bara skriver skit. T ex senast basha han battlefield 3 fr att det r fr realistiskt, grejen r det att han itne ens har spelat det han har sett en trailer och han r en enorm tnt. Aja skit samma denna bloggen skall knnas mer fri. Fri ifrn massa skit som folk bryr sig om. Det skall bara handla om spelen.

Vi tnkte om grna om folk vill lgga upp sina egna recensioner av tv-spel elle vad som helst s kan ni vara fria att gra det. Knns ju som om det vore fler som vill skriva om spel fr det r nd en del av vr uppvxt. S gillar ni att skriva s gr't. Skriv en text och skicka den till:
mtspelblogg@gmail.com

Bloggsidan r:
mtspel.blogg.se

Info:
M&Tspelblogg r en helt ny spelblogg. Kommer att lggas upp allt som rr tv-spel, recensioner av oss men ocks av er lsare.
Kommer ven kra special med retro spel och ven nya spel. Info om kommande slpp, samt topplistor och liknande saker. Marcus och Tony r vi som har hand om bloggen. Vi blev helt enkelt trtta en dag p jobbet efter att ha lst bloggar s som speltuben och andra recensioner p aftonbladet.se. Vi insg d hur enormt jvla vrdelsa dessa bloggar och recensioner r. Enormt vinklade till frdel fr olika konsoler mm samt ofta artiklar om spel de inte ens spelat som de kritiserar starkt. Hur som helst vi ville skapa en helt ny blogg dr vi kr vrt race, dr vi r fair till alla spel. Vi vill ven hra vad andra tycker. Vi vill drfr att folk kan f skicka in egna recensioner och artiklar till vran Gmail som vi sedan kan vlja att lgga ut p Bloggen. Okej kanske skall brja bertta att vrat tv-spels intresse ligger lngt bak i tiden. Mitt (Tony) brjade egentligen med att min kusin fick ett Nintendo med mngder med spel 1991 och det frsta spel jag spela var Excite Bike. Kan ju sga att man var helt sld med en gng. Efter Nintendo fljde jag inte p SuperNes eftersom jag vid denna tiden (med influens av polare) kpte SEGA 16-bit eftersom denna konsol ansgs vara mer tuff och hade vldsammare spel. Och p den vgen r det Playstation, Xbox, hela rubbet. Datorspelen har ocks en viktig del i mitt tv-spelande. Spel s som Red Alert, Half-Life, StarCraft mm har brnt fast i mitt fina tv-spels uppvxt. Fr att komma till punkt s r detta en blogg som jag hoppas skall kunna bli en framgng och en mtesplats fr alla diehard tv-spels fans som finns. Alla konsoler, alla spel r vlkomna, ingen censur och ingen moralkrring kritik skall frekomma p denna blogg.
Citera
2011-03-31, 22:04
Medlem
Jak@ns avatar
Var du tvungen att spamma ner flera delar av forumet bara fr du drmmer om att bli som Petter p Gamereactor en vacker dag?

Vad ska disskuteras hr? Ett eventuellt intresse fr din blog? Det hr luktar gammal svettig 80-tals reklam.

EDIT: Protip1 till bloggen: Lr dig dela in dina texter i stycken.
Citera
2011-04-01, 17:28
Medlem
ynottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Var du tvungen att spamma ner flera delar av forumet bara fr du drmmer om att bli som Petter p Gamereactor en vacker dag?

Vad ska disskuteras hr? Ett eventuellt intresse fr din blog? Det hr luktar gammal svettig 80-tals reklam.

EDIT: Protip1 till bloggen: Lr dig dela in dina texter i stycken.

haha
80'tals svett reklam - Svar: Ja

du verkar skriva bra, vill du recensera ntt spel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in