Flashback bygger pepparkakshus!
2006-06-05, 00:23
Bannlyst
Jag får nog ta och kalla den här snubben som faktiskt är en barndomsvän till mig för en kändis. Har ingen kontakt i dagens läge så det kan vara skoj att höra vad ni har för skvaller om honom. Det jag själv vet är som följer :

* Paolo Roberto född 1969.
* Bor numera på Södermalm i Stockholm (för närmare adress får ni sända PM)
* Uppvuxen i Upplands Väsby. (Märsta ??)
* Han har en lillebror vid namn Ian.
* Lillebror Ian har en unge han med om inte två med en dalkulla och han har även en jycke vid namn "Primo".
* Roll i filmen Stockholmsnatt efter hans egen uppväxt, 9mm, Sökarna, Jarret
* Betraktades i sin ungdom av polisen som "mycket farlig"
* Arbetade i dörren på Cafe Opera där han fixa in brorsan som garderobiär.
* Började träna boxning och blev proffsboxare.
* Politisk karriär med frågan att legalisera proffsboxning i Sverige.
* Expertkommentator i TV.
* Programledare på TV.
* Blev stämd av Blondie efter att Paolo Roberto snedtänt och tyvärr blivit världens första slående programledare
* Finns på sista sidan i Sportbladet.
* Troende katolik
* Gift (fortfarande ??) med Lena Arrelöv och har en son.
* Slog på tre vakter och skallade en av dom ordentligt vid dörren på vad jag tror var Sophies Bar på Biblioteksgatan.

Så vad har ni mera för skvaller om denna "kung av kungsan" Allt negativt och smaskigt är givetvis roligast att höra

(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)
Citera
2006-06-05, 00:28
Bannlyst
Citat:
Blev stämd av Blondie efter att Paolo Roberto snedtänt och tyvärr blivit världens första slående programledare
Det har jag inte hört om.

Däremot så vill jag minnas att en kille vid namn Alex var den "riktiga" Kungen i Kungsan på den tiden.
Citera
2006-06-05, 00:33
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär

Däremot så vill jag minnas att en kille vid namn Alex var den "riktiga" Kungen i Kungsan på den tiden.

Har för mig att det var under en inspelning av farmen som dom skulle brottas och den lille etrige spaggen tog i för hårt
Citera
2006-06-05, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Har för mig att det var under en inspelning av farmen som dom skulle brottas och den lille etrige spaggen tog i för hårt
Ahh nu minns jag. Club Goa
Citera
2006-06-05, 00:40
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Jag får nog ta och kalla den här snubben som faktiskt är en barndomsvän till mig för en kändis. Har ingen kontakt i dagens läge så det kan vara skoj att höra vad ni har för skvaller om honom. Det jag själv vet är som följer :

* Paolo Roberto född 1969.
* Bor numera på Södermalm i Stockholm (för närmare adress får ni sända PM)
* Uppvuxen i Upplands Väsby. (Märsta ??)
* Han har en lillebror vid namn Ian.
* Lillebror Ian har en unge han med om inte två med en dalkulla och han har även en jycke vid namn "Primo".
* Roll i filmen Stockholmsnatt efter hans egen uppväxt, 9mm, Sökarna, Jarret
* Betraktades i sin ungdom av polisen som "mycket farlig"
* Arbetade i dörren på Cafe Opera där han fixa in brorsan som garderobiär.
* Började träna boxning och blev proffsboxare.
* Politisk karriär med frågan att legalisera proffsboxning i Sverige.
* Expertkommentator i TV.
* Programledare på TV.
* Blev stämd av Blondie efter att Paolo Roberto snedtänt och tyvärr blivit världens första slående programledare
* Finns på sista sidan i Sportbladet.
* Troende katolik
* Gift (fortfarande ??) med Lena Arrelöv och har en son.
* Slog på tre vakter och skallade en av dom ordentligt vid dörren på vad jag tror var Sophies Bar på Biblioteksgatan.

Så vad har ni mera för skvaller om denna "kung av kungsan" Allt negativt och smaskigt är givetvis roligast att höra

(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)

Om du är barndomskamrat med honom borde du veta mer än det du skrivit. Allt det är ganska känt. Ge oss annat. Kissade han i sängen?
Citera
2006-06-05, 00:40
Bannlyst
Japp

Citat:
Ahh nu minns jag. Club Goa

Ja precis, det var i Club Goa och Blondie är ju inte så liten och svag och när Paolo märkte att han kunde få stryk och bli nerbrottad i tv så slog han Blondie en fyra fem gånger vid njuren.
Stackars Paolo vilket dåligt självförtroende han måste ha den karln.
Citera
2006-06-05, 00:43
Bannlyst
Nja

Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Om du är barndomskamrat med honom borde du veta mer än det du skrivit. Allt det är ganska känt. Ge oss annat. Kissade han i sängen?

Det är det som är grejen , vi var kompisar som små då våra föräldrar var kompisar, på den tiden var man ju barn och var hemma och lekte med lego osv. Jag vill ha smaskigt skvaller lika mycket som dig
Han är ju programledare och känd, själv är jag en nolla på flashback , klart jag är avundsjuk....
Citera
2006-06-05, 00:45
Medlem
Lemmy Cautions avatar
Vet att hans fru, Lena, skrivit någon feministisk c-uppsats. Dessutom har hon vikt ut sig i Cafe och är tillsammans med Sveriges största macho man. Smart tjej, säger en del om feminismen...
Citera
2006-06-05, 00:49
Medlem
Snajpers avatar
Citat:

Hhmmmm.......vad hände då med NegerRolle?? Ngn som minns honom?? Det gör iaf jag.

/Snajper
Citera
2006-06-05, 00:49
Medlem
Erik1974s avatar
En sak vet jag med 100% säkerhet. Paolo och hans fru Lena har haft det sämsta programmet i TVs historia. Kommer inte ihåg vad det hette. Något i stil med Paolo och Lena tittar på TV.
Citera
2006-06-05, 00:56
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
En sak vet jag med 100% säkerhet. Paolo och hans fru Lena har haft det sämsta programmet i TVs historia. Kommer inte ihåg vad det hette. Något i stil med Paolo och Lena tittar på TV.

Möjligt att det var sämst.
Men jag har sett ett av de roligaste hittills av korta filmer i detta program.
En vit grisfarmare kommer till en vägspärr i nåt nyligen tyvärr apartheidfritt land
där spärrvakten är neger.
Negervakten håller på att hetsa grisfarmarn så han både spricker av ilska och skiter på sig av skräck.
Någon som vet vad filmsnutten heter så jag kan tanka den?
Kanske till och med vart?
Citera
2006-06-05, 00:57
Bannlyst
Minns...

Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
Hhmmmm.......vad hände då med NegerRolle?? Ngn som minns honom?? Det gör iaf jag.

/Snajper

Minns honom svagt, men du kan väll berätta mer om honom. Jag är klart nyfiken på den snubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in