• 2
  • 3
2011-04-10, 07:12
Medlem
de har hänt mej flera ggr
och ja de går snabbt när man känner att nått e fel
svettas darrar hjärtat slår i turbo och man hostar som fan

men att man mår dåligt hela dan har jag inte varit med om utan de har varit en halvtimma till en timma sen har som mest och då menar jag hostan
svettningar och det har försvunnit på ett par min
Citera
2011-04-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp
de har hänt mej flera ggr
och ja de går snabbt när man känner att nått e fel
svettas darrar hjärtat slår i turbo och man hostar som fan

men att man mår dåligt hela dan har jag inte varit med om utan de har varit en halvtimma till en timma sen har som mest och då menar jag hostan
svettningar och det har försvunnit på ett par min
hehe fan jag va dålig dagen efter också :P. Men i mitt fall var de inte liv och död schock som några värkat uppleva de va liksom bara att jag svettades och hostades typ som en smärre astma attack det nästan kliar i lungan. Jag tror inte jag fick in hela mängden jag injecterade trotsallt 2.5 ml vilket av var testo och deca.
Citera
2013-09-02, 05:39
Medlem
ChuckyOnes avatar
Hahaha fick en ven träff idag, det var en luring.. Drog in nålen aspirerade, sen körde in funkade skit bra, men 3 ml är rätt drygt att sätta i skinkan så försökte byta ställning lite för drar in sakta som ni säger. Men då hände uppenbarligen något, kände va i helvete kollade och de hade visat att det var blodsvar. Var lite blod i kanylen. Var säkerligen jävligt lite som kom i, då det hela skedde precis i slutet men garanterat det kom någon droppe i. Fick lite smak i munnen, men ingen hosta eller sån där allvarlig problematik som en del av er fått. Men fan va nojjig man blir när det händer.

Jävligt lurigt, men jag bör inte vara nojig va? Om jag är chill från symtom? Fick bara den där smaken i käften. Visst blev lite svett och varm. Men kändes mer som det var för jag blev sju helvetes nojig haha.. Brände hit och läste om det och då kom detta upp.

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-09-02 kl. 05:41.
Citera
2013-09-02, 07:22
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Hahaha fick en ven träff idag, det var en luring.. Drog in nålen aspirerade, sen körde in funkade skit bra, men 3 ml är rätt drygt att sätta i skinkan så försökte byta ställning lite för drar in sakta som ni säger. Men då hände uppenbarligen något, kände va i helvete kollade och de hade visat att det var blodsvar. Var lite blod i kanylen. Var säkerligen jävligt lite som kom i, då det hela skedde precis i slutet men garanterat det kom någon droppe i. Fick lite smak i munnen, men ingen hosta eller sån där allvarlig problematik som en del av er fått. Men fan va nojjig man blir när det händer.

Jävligt lurigt, men jag bör inte vara nojig va? Om jag är chill från symtom? Fick bara den där smaken i käften. Visst blev lite svett och varm. Men kändes mer som det var för jag blev sju helvetes nojig haha.. Brände hit och läste om det och då kom detta upp.

Mvh

Ingen fara.
Det var inte tren iaf Det är så jävla jobbigt.
Citera
2013-09-02, 09:30
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Ingen fara.
Det var inte tren iaf Det är så jävla jobbigt.

Hähä tack Gymme....
Men jävlar va nojjig jag blev. Är ju valp vet du på aas haha.

Mvh
Citera
2013-09-03, 17:12
Medlem
Olaths avatar
Satte mitt drygt 30:e stick idag. Gjorde ovanligt ont när jag stack än det brukar göra, pirrade även i närliggande områden som jag hade träffat en nerv eller något, aspirerade men kom inget blod, men det kändes inte helt hundra, tar blodprov varje vecka och det kändes mer som ett blodprov stick än vanlig injektion. Jag tänkte äh jag drar ut nålen och sätter på nytt ställe, när jag gjorde det FORSADE det ut blod, nästan som en liten fontän. Första gången jag träffat en ven, aja det skulle hända förr eller senare!
Citera
2013-09-03, 18:12
Medlem
Fezs avatar
Om man aspirerar så är det endast små mängder olja som kan komma in i blodomloppet via kapillärer.
Obehagligt men inte speciellt farligt.
Citera
2013-09-04, 09:32
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Om man aspirerar så är det endast små mängder olja som kan komma in i blodomloppet via kapillärer.
Obehagligt men inte speciellt farligt.

Exakt, sätter dom 2 ml rakt i en blodåder lär dom få större problem än lite obehag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in