Svara
  • 2
  • 3
2011-04-09, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpodej123
Du fick ingen ngest nr ruset tog slut? jag lg i sngen och ville d

Inte det minsta. Hade lite svrt att sova, s somnade vl till vid 5-tiden, vaknade vid 9, uppe i nn timma, sen sovit till fr en halvtimma sedan. Mr bra, frutom lite smnighet.
Det bsta med ruset igr var definitivt att kra p bra musik och lgga mig med hrlurar och bara njuta. En oerhrt underbar knsla av euofori, vill jag lova.
Trodde att jag hade koll p tid, men det mrkte jag senare att s var inte fallet.
Klockan 00:00 blev helt pltsligt 04:00, t.ex. Men s fyllde jag p lite fr mycket, kanske.

Jaja, en trevlig kvll.
Tycker allt jag kan rekommendera detta.
Citera
2011-04-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
D lr du inte testat grejer med mer speed i. 4-MEC gr ju mest att man slnger sig i sngen och njuter, har man lite benzo/imovane s r det ingen fara, man kan ju ta efter ngra timmar dessutom. Testa ett vaketrace p 5 dagar utan mat/vatten s ska du f se p AT.. Har jag hrt.

nja.. har ju prvat meph och ecstasy, dom var dock vrre men inte med s mycket.. vettefan varfr just meccet gjorde att jag mdde s dligt :P Prvade dock meccet igen frut och d var det inte lika farligt.. ska prva igen nsta vecka och se hur det blir d
Citera
2011-04-10, 22:07
Medlem
CristDaFists avatar
lt som en soft kvll testa lite hgre doser nsta gng s kommer du m som en kung
Citera
2011-04-11, 18:29
Medlem
IceC00ls avatar
Tack vare denna rapporten har jag ftt "mod" att testa 4-MEC, vntar ivrigt p posten nu
Citera
2011-04-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceC00l
Tack vare denna rapporten har jag ftt "mod" att testa 4-MEC, vntar ivrigt p posten nu

Sent svar, men glad att jag kunde bidra.
Detta mne r riktigt trevligt, men man br ej anvnda det fr ofta och tuggummi eller dylikt SKALL anvndas. Sndertuggade tnder r ej skoj, ven om kkarna vrker flera dagar eftert.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in