Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-09, 17:12
  #1
Medlem
antipyskoss avatar
På nästan samtliga admins för det här forumet så är det en svart man som avatar.
Så min frågeställning lyder: Är ni admins också negrer? Isåfall, vad anser ni om allt snack gällande Invandring och integration, hur ställer ni er till allt vad det innefattar och den ständiga diskussioen i I&I delen?
2011-04-09, 17:13
  #2
Medlem
Mr YMCAs avatar
Negrerna är diverse diktatorer. Dra en slutsats därav...

Jan Axelsson är nog ganska svensk.
2011-04-09, 17:15
  #3
Medlem
tantvrists avatar
Som sagt, Jan är svensk. Sen skall ju de vara neutrala så de kan inte direkt ta ställning i frågor i I&I
2011-04-09, 17:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antipyskos
På nästan samtliga admins för det här forumet så är det en svart man som avatar.
Så min frågeställning lyder: Är ni admins också negrer? Isåfall, vad anser ni om allt snack gällande Invandring och integration, hur ställer ni er till allt vad det innefattar och den ständiga diskussioen i I&I delen?


" Är FB skaparna negrer"
Vet att Jan Axelsson är vit då hans morsa är vit, likaså hans farsa, då jag ser dom ute och vandra rätt ofta
2011-04-09, 17:19
  #5
Medlem
Tr0llfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arg-rakapparat
" Är FB skaparna negrer"
Vet att Jan Axelsson är vit då hans morsa är vit, likaså hans farsa, då jag ser dom ute och vandra rätt ofta

Han kan vara adopterad.
2011-04-09, 17:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0llfan
Han kan vara adopterad.

joo, men då är han väl inte direkt neger ifall han är vit själv?

Eller har du tänkt att dom målat honom vit?
2011-04-09, 22:12
  #7
Moderator
Gromguttens avatar
Så kan det vara. Men det är mer ett diskussionstema før delforumet Flashback än før skvaller. Stänger här så får TS øverväga hur ett eventuellt startinlägg skall lyda där.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback