2015-01-12, 01:58
Medlem
Jag hade en Nokia 5800 xpressmusic o i/till den fanns ett spel(demo tror jag) där man skulle leta efter ledtrådar men man gjorde det genom att typ gå omkring med mobilen.

Någon som vet av ett spel till Android som är liknade? Lite som typ geocatching men utan att behöva klättra i skogen irl
Citera
2015-02-05, 23:01
Medlem
Pat the Penguin är ett riktigt bra mobilspel till andriod. Bland de bästa jag spelat på länge. Lite svårt att hitta på google play, så jag länkar det här:
https://play.google.com/store/apps/d....PatThePenguin
Citera
2015-07-05, 11:59
Medlem
Jag söker ett spel som jag brukade spela på min Android som jag inte hittar längre eftersom jag även tog bort den från historiken över alla appar som jag laddade ner. Den liknar flow free fast det var siffror som man ska para ihop genom att dra streck från den ena siffran till den andra. Från ett till ett, två till två, tre till tre osv... På slutet när man klarat nivån skapades en bild och man fick läsa ett citat, eller ordspråk.
Citera
2015-07-05, 13:04
Medlem
zebraonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabroon
Jag hade en Nokia 5800 xpressmusic o i/till den fanns ett spel(demo tror jag) där man skulle leta efter ledtrådar men man gjorde det genom att typ gå omkring med mobilen.

Någon som vet av ett spel till Android som är liknade? Lite som typ geocatching men utan att behöva klättra i skogen irl

Ingress kan vara något för dig då. Det spelas mest i städer.
Citera
2015-11-18, 14:41
Medlem
moskackas avatar
Hej!
Min själ suktar efter spelet "Robot wants kitty" som jag förut spelade på iPhone.
Jag har nu en Android-telefon och söker efter ett liknande spel.
Spelare skapade själva banor och la upp dem på "nätet". Fantastiskt kul!
Spelet är plattform, där man måste hitta A för att göra B, klara C för att hitta A osv.
Här är en video:
https://www.youtube.com/watch?v=PtJP0Sih56M

Så; känner ni till något liknande spel till android?
Citera
2017-01-01, 09:55
Medlem
tittletattles avatar
Jag ska ut och resa snart och behöver sysselsätta mig på flyget, tips på underhållande offlinespel för android?
Citera
2017-04-14, 21:35
Medlem
autokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittletattle
Jag ska ut och resa snart och behöver sysselsätta mig på flyget, tips på underhållande offlinespel för android?
Dungeon quest.

En rpg dungeon crawler med ganska snygg grafik...

Själv letar jag efter bra, krävande, påkostade rpgspel.
Har en ny mobil och vill gärna utnyttja prestandan maximalt.
Citera
2017-06-09, 16:02
Bannlyst
Jag söker ett roligt spel att fördriva tiden med, ett sådant spel som man verkligen fastnar för, helst ett där det går att levla och utveckla sin karaktär/gubbe. Något tips? Skriv titeln på spelet och lite vad spelet går ut på/handlar om!
Citera
2017-06-11, 11:11
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildCholester
Jag söker ett roligt spel att fördriva tiden med, ett sådant spel som man verkligen fastnar för, helst ett där det går att levla och utveckla sin karaktär/gubbe. Något tips? Skriv titeln på spelet och lite vad spelet går ut på/handlar om!
Clash of Clans. Du bygger en by, levlar upp byggnader och trupper och attackerar andra byar. Är du med i en klan kan ni starta krig mot andra klaner.
Citera
2017-06-11, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Clash of Clans. Du bygger en by, levlar upp byggnader och trupper och attackerar andra byar. Är du med i en klan kan ni starta krig mot andra klaner.
Tack för tipset, ska pröva.
Citera
2017-08-27, 14:24
Medlem
Söker efter spel lik Warcraft 3 på PC - Hoppas verkligen det finns till IOS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in