Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-03-29, 20:42
  #37
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Det är möjligt at jag är dålig på att googla men jag hittar i stort sett inga fakta om Marie. Någon som vet något om utbildning, yrke etc?

Den här underbara kommentaren hittade jag på hennes hemsida:
"Ja här ska ni kunna läsa olika fakta om mig. Jag har ingen utbildning i nånting och inte kan jag sjunga heller. Det är väl det hela. Men jag är ganska tjock från sidan."
Citera
2015-04-15, 11:41
  #38
Avstängd
Bumpar lite. Finns det något skvaller? Mycket kan ha hänt på två år.

Hur gammal är hon och är hon boende i sthlm fortfarande?
__________________
Senast redigerad av dacra 2015-04-15 kl. 11:59.
Citera
2018-01-25, 18:11
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Det är möjligt at jag är dålig på att googla men jag hittar i stort sett inga fakta om Marie. Någon som vet något om utbildning, yrke etc?

Den här underbara kommentaren hittade jag på hennes hemsida:
"Ja här ska ni kunna läsa olika fakta om mig. Jag har ingen utbildning i nånting och inte kan jag sjunga heller. Det är väl det hela. Men jag är ganska tjock från sidan."

Hennes Instagram som är öppen
www.instagram.com/marie___angelica
Citera
2020-03-12, 14:22
  #40
Medlem
Marie Backman i tråden om Jonas Inde 10 mars i år... (användaren maaaarie bekräftar att dito är nämnda MB):
Citat:
(....)
Jag vill inte prata om detta offentligt men eftersom jag är oändligt trött på att bli uthängd och svartmålad så kommer jag skriva ett inlägg här. Har hållt käften i åtta år och nu orkar jag inte ta mer.


Jag är trött på Jonas äckliga påhopp! Trött på att bli kallad lögnerska och kidnappare...trött på att en psykiskt sjuk människa får så mycket utrymme i media, säga vad fan han vill oavsett om det är sant eller inte, utan att en enda jävel tänker på hur det drabbar oss!!!

Jag vill inte prata om detta ämne, vårt privatliv och vår vårdnadstvist men det är väldigt svårt att tala om hur det varit för oss utan att beröra det.
Det är ju omöjligt för mig att stå upp för det jag gjort och mina val utan att prata om det.
(....)
(FB) Info/skvaller om Jonas Inde? Åtalad för hot mm.

Hur mår Marie Backman?
Underblåser hon inte, ger hon inte näring åt de meningsskiljaktigheter hon och Inde har rörande vårdnaden/vårdnadskonflikten genom att gå ut offentligt på detta sätt? Är det förnuftigt av Backman att vädra sina tankar publikt på detta sätt, med tanke på bl.a. att hon har ett litet barn (ihop med Inde)?

Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Hennes Instagram som är öppen
www.instagram.com/marie___angelica
Tydligen stängd nu.
Citera
2023-07-09, 12:09
  #41
Medlem
PaulRonges avatar
Någon som vet vad för Instagram, Facebook etc som hon har nu?

Bor hon och Jonas nära varandra i Dalarna?
Citera
2024-05-04, 12:06
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Någon som vet vad för Instagram, Facebook etc som hon har nu?

Bor hon och Jonas nära varandra i Dalarna?

Man önskar att det har löst sig och att han har umgänge nu. Polisen som hjälpte henne att hämta barnet mitt i konflikten borde ha blivit åtalad. Glömmer aldrig det där. Helvete vad vidrigt allt var. Stackars Jonas.
Citera
2024-05-04, 21:50
  #43
Medlem
PaulRonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Man önskar att det har löst sig och att han har umgänge nu. Polisen som hjälpte henne att hämta barnet mitt i konflikten borde ha blivit åtalad. Glömmer aldrig det där. Helvete vad vidrigt allt var. Stackars Jonas.

Hoppas jag med.
Citera
2024-05-04, 22:49
  #44
Medlem
kappuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Man önskar att det har löst sig och att han har umgänge nu. Polisen som hjälpte henne att hämta barnet mitt i konflikten borde ha blivit åtalad. Glömmer aldrig det där. Helvete vad vidrigt allt var. Stackars Jonas.
”Stackars Jonas”?
Stackars henne, snarare.
Citera
2024-05-05, 13:58
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kappus
”Stackars Jonas”?
Stackars henne, snarare.

Då har du missat vad hon gjorde.
Citera
2024-05-06, 21:51
  #46
Medlem
kappuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Då har du missat vad hon gjorde.
Tvärtom, jag var väldigt med där på Twitter, framför allt, under 2012 och framåt.
Citera
2024-05-06, 23:44
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kappus
Tvärtom, jag var väldigt med där på Twitter, framför allt, under 2012 och framåt.

Häftigt. Var du med innan? När han var fullt normal på Twitter?

Sen fick hon hjälp av en polis som kom och tog barnet.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback