Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-23, 13:43
  #169
Medlem
Hon hänger ibland utanför Ica på Västra Rönneholmsvägen. Hon var där rätt ofta i våras och somras. Fortfarande päls, peruk, trasiga strumpbyxor och solglasögon. Hon brukar fråga folk om hon kan låna deras mobiltelefoner.
Citera
2021-09-23, 16:17
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahapp3
Hon hänger ibland utanför Ica på Västra Rönneholmsvägen. Hon var där rätt ofta i våras och somras. Fortfarande päls, peruk, trasiga strumpbyxor och solglasögon. Hon brukar fråga folk om hon kan låna deras mobiltelefoner.


Hon vill jag träffa 😊
Citera
2022-08-18, 03:51
  #171
Medlem
Nurembergs avatar
Bevittnade själv detta spektakel utanför Burger King vid Mobilia för lite mer än ett halvår sedan. Lade märke till henne då hon, i den kalla vinterkylan, tillsammans med den päls hon bar på överkroppen endast var klädd i kjol och klackar. Hon satt på bänken utanför och innan jag klev in i bilen hörde jag hur hon frågade en snubbe om ett rökverk.

Instämmer med beachvoys spaning om att hon har ett fransk utseende. Pälsen ger också ett äldre intryck. Jag tänker att hon ser ut som en blandning mellan Fran Lebowitz och en nedgången Jessica Zandén som driver runt på horgator och fiskar efter torsk under kalla decembernätter i 70-talets Paris.
Citera
2022-08-31, 08:50
  #172
Medlem
Leibachs avatar
Såg henne utanför Burger King Mobilia igår när jag skulle köpa en lunchburgare. Ser hyffsat snygg ut igen, halvlångt rakt hår, solbrillor, snygga kläder. Men verkade inte säljs sex, satt bara och hängde i solen.
Citera
2022-08-31, 08:53
  #173
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuremberg


Instämmer med beachvoys spaning om att hon har ett fransk utseende… Jag tänker att hon ser ut som en blandning mellan Fran Lebowitz och en nedgången Jessica Zandén som driver runt på horgator och fiskar efter torsk under kalla decembernätter i 70-talets Paris.

Jag tänker att hon ser lite judisk ut, sexigt judisk alltså. Dina två referenser är ju båda två sexiga judebrudar, namnet Rebecka om det stämmer är dessutom ytterligare en judisk koppling.
Citera
2024-04-01, 17:33
  #174
Medlem
Hänger hon fortfarande borta vid mobilia eller någon som sett henne nyligen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback