Citat:
Vad som är speciellt svårt att förstå är alla yngre (typ under 30) som funderar på att trycka i sig mängder av preparat... Många gånger utan riktig kunskap om hur det funkar verkar det som!?
Hade folk använt testo mm ansvarsfullt så hade det kanske inte behövt vara så förbjudet.
Gäller ju droger i och för sig också... Men tyvärr... Finns för många idioter!
Hade folk använt testo mm ansvarsfullt så hade det kanske inte behövt vara så förbjudet.
Gäller ju droger i och för sig också... Men tyvärr... Finns för många idioter!
Det som är lite läskigt tycker jag, är hur lättillgängligt det är idag kontra 10-15 år sen och hur långt ner i åldrarna det används flitigt, tycker man ser en hel drös av kids som är ordentligt på såsen innan de ens gått ut gymnasiet, därtill har du också kulturen med dopade fitness-influencers, som t.ex. Larry Wheels, som försöker påstå att han absolut inte uppmuntrar bruk av AAS, men han gör ändå det indirekt, eftersom hela hans varumärke i många år gick ut på att utföra extremt tunga lyft som han aldrig hade kunnat göra utan de enorma mängder steroider han tog.
Ha i åtanke att dina prioriteringar kommer att ändras, att det som inte var viktigt när du var 20-25, kanske kommer vara det enda du bryr dig om vid 30 bast, fertilitet och faderskap, i efterhand är jag otroligt tacksam över att jag inte sabbade de grejerna. Se till att kunna träna rent, kliv av och kör inte blast-cruise och notera att du sällan är återhämtad efter 3 månader off, även om det "känns" okej, om du kör en cykel på fyra månader, räkna med minst ett år innan du är full återställd.