Svara
2011-04-17, 11:58
Medlem
kiwifogels avatar
Så nu kommer då den tredje delen i denna tripprapport nämligen från Psykonautens sida! Diverse stavfel och annat tjafs kommer förekomma då jag nyss kommit hem från skogen trippandes i två dagar.

Psykonauten
Man, 19år.
Tidigare erfarenheter känns för jobbigt att skriva så skriver vad jag icke har erfarenheter inom: Heroin

Bakgrund

Startade en tråd här på flashback nämligen Psykadelikerns nyår! Vad gör ni? och i vederbörande tråd skrev då Ram0n3s något som fick mig att kontakta honom och föreslå ett nyårs firande tillsammans. Visade sig dock att vi inte precis var främmande för varann vilket gjorde det hela väldigt komiskt Efter en kort tankestund kom jag på att jag inte brydde mig om det så vi planerar att vi ska umgås höga på denna höga högtid.
Kan tillägga att jag var tillsammans med Sångfågel då detta utspelades.

Morgonen
Helt ärligt har jag inte den blekaste om vad jag och Sångfågel gjorde då! Minns inte vad jag gjorde i förgår heller för den delen då jag har minne som en haschrökande guldfisk Kommer dock ihåg den delen som nu är intressant för er kära flashbackare! Nämligen den delen som innefattar droger.

18:00
Åt en olyxig korvstroganoff till nyårs middag som fick ätas i all hast då jag klockan sex på nyårs kvällen fortfarande är helt koll lös på vad som ska hända ikväll och hade ju för fan sagt till Ram0n3s att vi skulle dra på något kul så lite ångest hade jag över det.

20:00
Jag och Sångfågel beger oss mot Ram0n3s, jag har fortfarande ingen aning vad man ska göra ikväll så lite mer ångest än tidigare där. På mig har jag iaf 6-8 trippar som vi ska ha under kvällen så där var jag på det torra åtminstone

21:00
Jag och Sångfågel anländer till Ram0n3s lägenhet, stämningen är liite krystad men norrlänningar som vi båda är vet hur man råder bot på det, alkohol!

21:30

Fram åker lapparna och uppvägningen av MDMA:t sker, nu jävlar ska det trippas!
(Har fortfarande ingen aning vad vi skulle göra)

22:00
Hjärnan börjar fraktala sig, stämningen är på topp och jag glömmer helt bort att ordna något att gå på. Vi har ju det så bra här så varför gå från det?
Ram0n3s och Sångfågel röker en brajja jag själv avstår dock, varför? Becuse drugs are bad M´kay

23:00
Nu är man sådär lagomt mysig och knorrig i bollen, inga kraftiga OCV:s men mina tankebanor känns som Charles Manson´s minus lusten att döda. Spårade helt enkelt Sångfågel hade ordnat att en annan nisse skulle komma hit som jag träffat en gång tidigare under en festival. Hade aldrig riktigt pratat med han men gillade honom ändå för sitt mysiga utseende, tror det är hans ganska markanta ögonbryn som gör det och att han påminner om Droopy Dog. Går och möter honom med ett glatt humör, snön som föll stora som lapphandskar och upplevdes som i ett drömliknande vinter sagoland.
Nästan direkt då jag kommer in genom dörren ringer två andra kompisar som ville snurra förbi. Har dåligt samvete för stackars Ram0n3s som nu helt plötsligt vart värd för en nyårsfest men helt ärligt mådde jag för bra för att lägga ner någon energi på det
Säger det direkt att dom två vännerna som kom förbi inte kommer nämnas mer då dom gick efter att fått en tripp och mdma, lökjävlar!
Nissen=Smurfen slängde i sig sin tripp nu med.

Tror även att det var runt här jag slängde i min bomb med MDMA

00:01
Kan säga att vid detta tillfälle var jag både så trippad och lycklig att jag inte ens ska försöka mig på att beskriva hur jag mådde! Men om vi säger såhär, det var inte bara på himlen fyrverkeripjäserna small i färgglada färger Vi bestämmer oss för att glida hem till mig som ligger några gator bort för att hämta en vattenpipa och annat småkraffs.

00:31
Detta är utan tvekan för mig den bästaste bästa delen under nyårskvällen
Jag Ram0n3s och Smurfen, tre män som bara för några timmar sedan knappt kände varandra tittar varandra i ögonen och utan att säga ett ord så omfamnar vi varandras händer i ett fast men ömsint grepp. Att gå på dessa gator en vacker vinterkväll hand i hand med Ram0n3s och Smurfen candyflippad och förutom det själsligt lycklig är en känsla jag kommer tänka tillbaka till på min dödsbädd.

??:??

Jag minns klart vad som hände under resten kvällen, anledningen till att jag väljer att avsluta min tripprapport här beror på att dom kommande timmarna utav hampsterpiles, skratt och korkade one-liners är för mig en för svår uppgift att få ner till ord!
Kort sammanfattat var dock resten av kvällen en otrolig upplevelse

Förstår om det drar ned på betyget med mitt plötsliga avslut men försökte så gott jag kunde och kanske kan yrka på att det gällde kvalité för kvantitet

Slutsats

Ska jag sätta ribban på samma nivå som denna nyår höll tror jag alla nyårsfirande i framtiden kommer bli en besvikelse! Kvällen var stundvis rörig och förvirrande men dom människor jag var med täckte upp alla dess brister till 110% Jag är efter denne resa god vän med både Ram0n3s och Smurfen och träffar dom så ofta jag kan. Sångfågel och jag pratar tyvärr inte i dagsläget med varandra, no hard feelings det bara blev så.

Massor av kärlek till Ram0n3s och Fsker samt alla andra flashbackare där ute!
Senast redigerad av kiwifogel 2011-04-17 kl. 12:24.
Citera
2011-04-17, 12:21
Medlem
kiwifogels avatar
Detta är som sagt "svaret" på denna tripprapport!

https://www.flashback.org/t1409683
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in