Svara
2011-04-17, 22:47
Medlem
Hej flashback!

Nyss var jag ute och rkte lite grnt med mina polare. Sen fick vi fr oss att g in i en skog och hitta p ventyr!

Vi gick in i nrmaste skog i norrorten, vi ser en katt som vi fljer efter. Nr vi sedan brjar g t ett annat hll fljer katten efter oss och mjauar.
Vi brja flja katten igen och den verkar vilja vara vr guide. Vi fortstter in i skogen och katten gr lugnt framfr och stannar ibland.

Vi brjar rra oss nert frn berget och katten brjar bli mer vaksam. Vi gr lngre och lngre fljer katten nda till ett stup, dr katten hoppar ner och brjar mjaua p ngot som rr sig nedanfr.
Vi gr ner mot katten och samtidigt hoppar den av fasa mot oss och frser hgt p ett argt och fasansfullt stt. D springer vi utav helvette drifrn fr katten har lurat oss nda vgen in i skogen och frsker dda oss eller ngot sprngt. Nr vi har sprungit en bit brjar vi tnka att katten var vr guide och att den ville varna oss fr ngot ont monster i skogen. Inte att den ville dda oss.

Nu har denna fasa lagt sig p mitt sjuka pannben och kommer inte bort, vad var det i skogen? Vad hnde? Nu mste jag tnka lite mer hur det egentligen var... Vad FAN hnde?!
Citera
2011-04-17, 22:54
Medlem
Den kanske hade vrpt kattungar dr? Och ni gick fr nra, d frste den.
Citera
2011-04-17, 22:55
Medlem
Daroledas avatar
Katten var sadist!
Citera
2011-04-17, 22:55
Medlem
Rodah15s avatar
Hahaha du ska kanske vnta lite tills effekten av det grna har lagt sig. :P
Citera
2011-04-17, 23:10
Medlem
Fan nu gav jag ifrn mig ett snt dr skratt som antagligen str grannarna

Jadu... vad ska man sga? Du var inte nykter nr du skrev detta frstr jag
Citera
2011-04-18, 00:08
Medlem
clezs avatar
haha brukade hamna i liknande "djupa" funderingar frut nr jag rkte.

Kunde sitta i en soffa tex och fundera/f fr mig konspirationsteorier om diverse saker, en av de vanligaste var att mina polare p n jvla vnster hade gett mig n skit och sen hnade mig nr jag trodde ja va bng..

"dom har snackat ihop sig.. dom har gett mig n skit.. dom bara spelar hga fr att lura mig"

haha!
Citera
2011-04-18, 01:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
En gng nr jag var hg s sg jag en katt. Men det var bara en gammal jacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in