2011-04-21, 17:20
Medlem
Jag hoppas verkligen att ditt/erat tips leder till nånting. Oavsett vad. Så att hans familj och vänner får svar på vad som har hänt. Ovissheten är inte kul att leva med.... O att ni andra också hjälper till istället för att bara sitta bakom era dataskärmar och skriva massa skit. Det var väl ändå inte därför tråden skapades?! Nåns son/bror/vän är spårlöst försvunnen och det ÄR tragiskt. Oavsett vilket liv personen ifråga levt...
Citera
2011-04-21, 17:48
Medlem
ny facebook sida ang hans försvinnande det värsta är att dom nu skyller på polisen att han e förrsvunnen anser att dom inte gör tillräckligt,,,det e väl ändå folk från hans omgivning som vet mest men håller käften det e dom riktiga svinen..och ni skyller på polisen idioter hela högen..http://www.facebook.com/permalink.ph...93995843978242
alla rider nu på vågen för att få uppmärksamhet ..fucking patetiskt..
Senast redigerad av redgunn 2011-04-21 kl. 17:50.
Citera
2011-04-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly8585
Jag hoppas verkligen att ditt/erat tips leder till nånting. Oavsett vad. Så att hans familj och vänner får svar på vad som har hänt. Ovissheten är inte kul att leva med.... O att ni andra också hjälper till istället för att bara sitta bakom era dataskärmar och skriva massa skit. Det var väl ändå inte därför tråden skapades?! Nåns son/bror/vän är spårlöst försvunnen och det ÄR tragiskt. Oavsett vilket liv personen ifråga levt...
tyvärr det tipset gav inget resultat..tydligen har detta tips kommit från ett flertal håll..typ gamla nyheter i detta ärende..
Citera
2011-04-21, 18:06
Medlem
Och hur vet du det??? Du verkar ju vara ganska nära familjen Tamjidi??? Visa då ditt stöd och dra ut och leta istället för att hänga här...
Citera
2011-04-21, 18:08
Medlem
Konstigt förresten att inte en endaste jävel i Malmö varken hört eller sett nånting... Vad är folk så rädda för?! Man kan ju tipsa polisen anonymt ju.
Citera
2011-04-21, 18:19
Medlem
bonny123s avatar
Tror många vet men ingen säger det,

Verkar inte som shah är i livet mer

Jag riskerar säkert en massa påhopp men! jag är ledsen , men jag tror inte att han lever.

En affär som verkar ha gått snett, folk inblandade.. killen blir ut lurad av ett bete som han förmodligen halvt litade på.

Sen åka iväg till limhamn och få på käften och sånt.

för att sedan dumpas någonstans.

Hemskt om det är så.

Hoppas dock att inget stämmer och att han återfinns välbehållen och kanske tänker om sin bana i livet.
Citera
2011-04-21, 18:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Konstigt förresten att inte en endaste jävel i Malmö varken hört eller sett nånting... Vad är folk så rädda för?! Man kan ju tipsa polisen anonymt ju.
Ja, polisen:
Citat:
Tipsa Polisen
Polisen behöver hjälp från allmänheten för att kunna förebygga brott, bekämpa brottsligheten och skapa trygghet i samhället. Information kan lämnas till Polisen på flera olika sätt. Du behöver inte uppge ditt namn.

Tips kan lämnas dygnet runt på 114 14.
Citera
2011-04-21, 18:42
Medlem
Men borde inte kroppen hittas snart då??? Verkar ju tyvärr inte som att polisen gör sitt yttersta. Hur får man dom att fatta allvaret?? Eller skiter dom bara i det med flit? Läste i tidningen att det inkommit ett tips om att han hålls fången i hamnen i Malmö, varför inte lägga alla resurser på att åka dit då??? Nåt måste dom väl ha att gå på? Om inte så är dom ju fan snutar, dom är ju bra på att organisera och strukturera. Jag tycker detta fallet är extremt tragiskt. Mina tankar går till hans familj!
Citera
2011-04-21, 18:43
Medlem
Citat:
Och hur vet du det??? Du verkar ju vara ganska nära familjen Tamjidi??? Visa då ditt stöd och dra ut och leta istället för att hänga här...
står inte särskild nära ...läs mina tidigare inlägg så lär du förstå att vi inte stod varandra nära..
vet dock att dom har ledtrådar...malmö är litet och snacket går..säger som jag sa innan.. folk vet mer än vad dom säger till hans närmaste...men tyvärr finns det minst lika många som inte vill att han ska hittas som det finns folk som vill hitta han..tyvärr..
Citera
2011-04-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
står inte särskild nära ...läs mina tidigare inlägg så lär du förstå att vi inte stod varandra nära..
vet dock att dom har ledtrådar...malmö är litet och snacket går..säger som jag sa innan.. folk vet mer än vad dom säger till hans närmaste...men tyvärr finns det minst lika många som inte vill att han ska hittas som det finns folk som vill hitta han..tyvärr..
Vet du nåt som du kan skriva ut här? Går utredningen framåt? Vad tror du personligen har hänt? Om du nu umgås i samma kretsar så måste du ju veta nånting!
Citera
2011-04-21, 18:53
Medlem
Citat:
Vet du nåt som du kan skriva ut här? Går utredningen framåt? Vad tror du personligen har hänt? Om du nu umgås i samma kretsar så måste du ju veta nånting!
har inte umgååts i dessa kretsar på ett par år...men visst hör man grejer..
vill du verkligen veta vad jag tror..det tror jag inte..
Citera
2011-04-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
har inte umgååts i dessa kretsar på ett par år...men visst hör man grejer..
vill du verkligen veta vad jag tror..det tror jag inte..
Vad tror du inte??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in