Svara
2011-04-22, 12:36
Medlem
Jag och min kompis skulle ha grilldag igår,vilket vi hade. Grillade en flintastek på bakgården,det var underbart. Underdagen hade jag känt mig orolig och tåg några zopiklon,som igentligen är en insomningsmedicin som ska hjälpa en att sova. Men funkar som lugnande i brist på bättre. När min kompis kom på besök så fick jag ett par sobril,lite som betalning för rökat som vi skulle röka efter grillningen. jag poppade i mig 2 stycken och började känna mig väldigt lung och allting var väldigt mjuk, kändes mjukt att gå tex. Till steken hade vi öl som vi drack och efter en tid bestämde vi oss för att brassa på. En stund efter vi hade rökt satte sig min kompis ner och började spela lite röka på musik,blandannat en låt som han spelade på repeat rätt ofta(nigga nigga please) vilket lät väldigt roligt i våra höga öron. Jag blev trött och bestämde mig för att lägga mig ner och vila lite. Efter en stunds vilade så kunde jag på väggen se folk som strula med varandra och tjejer som skrattade. Ganska snygga tjejer måste jag påpeka. Det var en obeskrivlig och skum känsla. Vid ett tillfälle dök en svart man upp och jag tänkte vafan jag vinkar åt honom och ser. Mannen vinkade tillbaka och log!
Nu undrar jag har någon uplevt något liknande?
Citera
2011-04-22, 13:20
Medlem
Mumies avatar
Är du fortfarande berusad?
Citera
2011-04-22, 14:19
Medlem
creteks avatar
0/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera