Svara
2011-04-26, 12:02
Medlem
JackTheTrippers avatar
Substans: Oskert, troligtvis 2C-B+2C-I
Dos: 2 tabletter
lder/Vikt: 25/74 (vltrnad)
Tid: Cirka 5 timmar (varav 2 intensiva)

Beskrivning:
I strlande sol i sndags droppade jag tv rosa piller prydda med hjrtan. Slda som ecstasy, men antagna att innehlla en mindre dos 2C-I (eller liknande), och en normal dos 2C-B.

Jag r sjlv inte verdrivet erfaren trippare, jag har tit en fr liten dos cubensis, och under tre vriga tillfllen tagit LSD. Det r allts vad jag har att jmfra med, har ven vid olika tillfllen brukat alkohol, cannabis, amfetamin, kokain, opiater och ecstasy.

Jag kunde direkt konstatera att det inte var MDMA i tabletterna, vilket jag iochfrsig inte hade velat. Jag var ute efter en tripp helt enkelt. Ungefr 40 minuter efter intag brjade vissa muskler knnas tyngre n andra och en ltt tryckande huvudvrk gav sig tillknna. Det sgs att 2C-I:n slr p i brjan, och det verkar vara en skitig drog som faen om man tar fr mycket. Ett tag knde jag mig krkndig och bajsndig samtidigt och jorden vgrade snurra. Jag frs en hel del (trots supervder) och knde mig stel i kroppen (en av de f effekter som pminde om ecstasy). Det hr var dock mest ptagligt i brjan.

Det hr slr p samtidigt som 2C-B:n brjar frga p, med en uppiggande effekt som gjorde att jag inte ville sitta still. Trots det gspade jag ngra gigantiska gspar mitt i allt. Varenda grsstr krullar nu ihop sig, jag ser solfjdersmnster verallt och trden "andas"(knoppar blir till blad som blir till knoppar igen). Dock verkade hallisarna vara mer "verklighetsfrankrade" n vid LSD.

Jag upplevde inte angenma dofter som mer angenma, men jag var knslig fr ckliga dofter och mdde illa frn och till. Hade inte tit stabil mat innan, men nd en rtt stor frukost. Under den inledande fasen var allt riktigt snurrigt och jag knde mig obekvm ibland. Kunde t.ex. inte titta p en stor motorvgsbro fr att det snurrade fr mycket och gjorde mig illamende. Hr kan jag nrmast beskriva det som en blandning mellan ett opiatrus och en LSD-tripp.

Man var fnittrig hela tiden, mycket fnittrigare n jag varit p syra. Vid flera tillfllen brast jag och min vn ut i asgarv t ganska triviala saker. Det coolaste med hallisarna var nstan att allt kunde vara ihopskruvat, andandes, lekandes, surrande - sen helt pltsligt kom det ngot som var helt normalt och som man inte kunde f att se trippigt ut hur mycket man n frskte. Bussarna tillexempel, garvade vi ordentligt t fr att de kom med regelbundna mellanrum och sg helt normala ut i den utsmetade vrlden. Samma sak med en grhrig tant som satt p helt svngiga bnkar, medan hon var normal.

Jag upplevde knslig hrsel, och r glad ver att vi fick med oss den portabla musikspelaren, fr musiken fick verkligen fart p hallisarna. Lite goatrance och liknande r att rekommendera skulle jag tro. Vid ett tillflle ter jag ett pple, som helt pltsligt brjar smaka koncentrerad ppelmos. Mycket mrklig upplevelse! Lite smkt tyckte jag mig bli av dessa piller, tyvrr hann trippen ta slut innan vi kom i privat milj...s ngon sexrapport finns tyvrr inte att lmna denna gng..:P

Trippen var intensiv i tv timmar, som ltt svischade frbi som om det vore en kvart! Det gjorde mig lite besviken, jag som r van att trippa mnga lnga timmar. Dremot tror jag den hr 2C-B-trippen vore perfekt fr kanske en dubstep-fest, nr man vill kra hrt ngra timmar fr att sen g hem och lgga sig. Vi rkte cb under tiden, och det frgade p lite nr trippen var igng men hjlpte inte att f igng den nr den vl var slut. Nr trippen slutade verka gjorde den det mycket snabbare n LSD, och den tryckande huvudvrken och stela muskler kom tillbaka.

Ganska njd med trippen nd, ven om jag tror att det blir syra igen nsta gng. Men r nog, bortsett frn ruschen i brjan, en vldigt bra nybrjartripp (i princip inga mindfucks alls). Good luck, and be careful!

Betyg: 3 av 5
Senast redigerad av JackTheTripper 2011-04-26 kl. 12:04. Anledning: Glmde...
Citera
2011-05-04, 20:44
Medlem
JackTheTrippers avatar
Har luskat lite mer och misstnker att jag hittat vad det egentligen r i den sm rosa pillerna med hjrtan p... http://en.wikipedia.org/wiki/2C-B-BZP

Det innehller isfall benzylpiperazine...har hrt att det kan vara cancerframkallande...ngon som hrt mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in