Citat:
Har aldrig klarat av att kolla på hela den filmen. Inte för att jag tycker överdrivet synd om personerna(horor, torskar). Tror precis som du, att många torskar försöker försköna prostitution. Såg en film för inte så länge sedan, Lilja 4 ever. Riktigt vidrig. Skulle ni kunna knulla någon som henne? Är inte detta den "överpresenterade" verkligheten för prostituerade? Tror att många torskar försöker försköna prostitution.
Alltså missförstå mig inte, jag tycker det är helt ok att gå till en hora som är med på det själv, men hur kan man som torsk vara säker på att det är fallet?
Kolla på filmen, tyck till, vad anser ni?
Alltså missförstå mig inte, jag tycker det är helt ok att gå till en hora som är med på det själv, men hur kan man som torsk vara säker på att det är fallet?
Kolla på filmen, tyck till, vad anser ni?
Prostitution är vidrigt, och Sverige har gjort en bra avvägning på området gällande lagstiftning. Skulle aldrig kunna ha sex irl med någon som inte gillar/vill ha mig oavsett pengar eller annat, och har aldrig haft det. Det går en väldigt tydlig gräns vid just prostitution.
Har träffat en hel del killar/män vid olika tidpunkter under livet som knullat horor trots att de varit i förhållanden och som små bögiga valpar ligger och lipar när deras flickvän/fru är borta från dem en kortare period. Patetiskt.
Kvinnlig styrka verkar minst av allt vara förmågan att kunna säga nej, (positivt tänkande ja-sägare) tycker jag mig lärt efter att tagit del av mänskors olika erfarenheter. Tycker däremot jävligt synd om romska kvinnor som tigger, eftersom valet mot prostitution förmodligen hade gett dom mycket högre inkomst, men dom väljer de få kronor dom via tiggeri eller någon acceptabel(sett ur deras perspektiv) "kriminalitet" de kan få inkomst av. Individer väljer vilka individer de vill släppa in på huden och ha att göra med. Man är aldrig tvingad till något.
Är dock tveksam till vad repression och lagar kan göra på området och är långt ifrån någon beatrice-ask-anhängare. Tycker brottslighet är något som, i stort sett, enbart rättsvårdande instanser har att göra med.