Hej,jag tänkte införskaffa mig en spelkonsoll för att koppla av lite på kvällen!
Har 0 koll på vad som är vad i dagsläget,så länge sen jag spelade på konsoller..
Vad är bäst egentligen? pratas hej vilt om 360,ps3 etc etc.
Vilket utav dom är bäst? motivera gärna ditt svar!
kolla vilken enhet som har dom mest intressanta exklusiva titlarna.
jag ser så här:
ps3-demons souls
xbox 360- fable 2 och 3
dom spelen jag tycker är bäst som är exklusiva. sen finns det fler än dom men bara kolla vad som ser mest intressant ut i spelväg
Citat:
Ursprungligen postat av Talus
Med förbehållning för att de åsikter som uttryckts i detta inlägg varit subjektiva. Frånsäger mig eventuella fanboy-anklagelser, under skydd av "haters always gonna hate"-konventionen. Jag är inte kär i Microsoft. Jag innehar N64, Gamecube och Xbox360.
haha den här spoilern var nog den bästa jag läst hitills
Senast redigerad av StoffeAPBT 2011-05-18 kl. 20:23.
kolla vilken enhet som har dom mest intressanta exklusiva titlarna.
jag ser så här:
ps3-demons souls
xbox 360- fable 2 och 3
Nu är dock Fable 3 inte exklusivt till Xbox, men annars är det även det jag förslår att du kollar upp.
Playstation har fler stortitlar som är exklusiva, medans Xbox har sin Halo och Gears of War.
Nu är dock Fable 3 inte exklusivt till Xbox, men annars är det även det jag förslår att du kollar upp.
Playstation har fler stortitlar som är exklusiva, medans Xbox har sin Halo och Gears of War.
Kan inte tänka att det är ett Krav. Six-Axis är ju Rörelse. Och har aldrig ens använt den funktionen.
Lirade nåt spel när man skulle vrida runt ett "valve" för att öppna en dörr och komma vidare i storyn, och det gick endast genom att man vred på kontrollen på liknande sätt.
Lirade nåt spel när man skulle vrida runt ett "valve" för att öppna en dörr och komma vidare i storyn, och det gick endast genom att man vred på kontrollen på liknande sätt.
heavy rain har väl sixaxis funktionen som ett måste? om jag inte minns helt fel.
Sony har ju i en av de senaste uppdateringarna trixat ihop så att bara originalkontroller funkar, alltså funkar inte billiga "kopior" längre om man har senaste uppdateringen. Eller är jag ute och cyklar?
Demon's Souls
Dark Souls
Uncharted
Uncharted 2
Uncharted 3
Heavy Rain
Metal Gear Solid 4
Ico + Shadow of the Colossus HD
The Last Guardian
Yakuza 3
Yakuza 4
Infamous 2
Final Fantasy Versus XIII
Demon's Souls
Dark Souls
Uncharted
Uncharted 2
Uncharted 3
Heavy Rain
Metal Gear Solid 4
Ico + Shadow of the Colossus HD
The Last Guardian
Yakuza 3
Yakuza 4
Infamous 2
Final Fantasy Versus XIII
Jag spelar inte ens online.
alltså. du vet om att dom gjort bort sig och ska släppa dark souls på 360 oxå va?
Sony har ju i en av de senaste uppdateringarna trixat ihop så att bara originalkontroller funkar, alltså funkar inte billiga "kopior" längre om man har senaste uppdateringen. Eller är jag ute och cyklar?
detta skulle inte förvåna mig. då en uppdatering förut gjorde så att fragfx kontrollen inte funka
Det stämmer. Inga tredjepartskontroller funkar längre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!